וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופ"ש הגשום סיפק חמישית מכמות המשקעים

מאה מילימטרים של גשם ירדו באזור הצפון, שלג מכסה את החרמון וסופות רעמים וברקים צפויות גם הלילה. ההפוגה תגיע מחר בערב

מערכת וואלה!

(צילום: נסיב ספדי, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בסופה הנוכחית נרשמו כמויות מרשימות של משקעים. מהשירות המטאורולוגי נמסר הערב (שבת) כי עד כה ירדו בכנרת 96 מ"מ, כחמישית מהכמות השנתית. בצפון בכמה מקומות ירדו בסוף השבוע האחרון כמאה מילימטרים של גשם. ובאזור המרכז ירדו עשרות מילימטרים ובירושלים נמדדו 50 מלימטרים של גשם.

מזג האוויר הסוער יימשך הערב והלילה וגם מחר עננים רבים יכסו את השמים. סופות הרעמים, הרוחות הערות והגשמים ימשיכו גם הלילה ועקב כך ישנה סכנת שטפונות והצפות במקומות הנמוכים. גשם יירד מצפון הארץ עד צפון הנגב, ויתחוללו סופות רעמים מלווות בברד ובמשבי רוח חזקים. בחרמון ירד שלג ויתכן גם שבצפון הגולן. החזאי התורן מבית דגן, אסף רייצפלד, אמר לוואלה! חדשות כי בלילה יתכן שלג קל בהרי הגליל והגולן ושלג מעורב בגשם בהרי המרכז. בשעות הלילה צפוי לרדת גשם גם בנגב.

בעקבות הצפה בנחל חבר, נסגר הבוקר לתנועה כביש 90 מאזור מלונות ים המלח ועד עין-גדי. הסופה צפוייה להימשך עד מחר בשעות הצהריים, אז יחלש הגשם וייפסק בשעות הלילה.

מזג האוויר הסוער גרם גם לנפגעים בנפש: ארבע בני אדם נסחפו היום עם מכוניותיהם בנחל תבור. הארבעה חולצו, והמשטרה פנתה לנהגים שלא להיכנס לוואדיות מחשש לשטפונות. מוקדם יותר דווח כי גופת קשיש בן 86 נמצאה מוטלת ברחוב ספיר בנתניה על ידי עוברי אורח. צוותי נט"ן של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו במקום. זמן קצר לאחר מכן, אותרה גופת גבר חסר בית בשנות ה-30 לחייו בגן כרונינגן ביפו, סמוך לאיצטדיון בלומפילד. צוותי מד"א דן קבעו את מותו של האיש לאחר שככל הנראה קפא גם הוא למוות.

הטמפרטורות הצפויות למחר: בירושלים 7-8 מעלות, בתל אביב 13-14, וכך גם בחיפה. בבאר שבע צפויות 14-15 ובאילת 18-19.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully