וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תימשך החקירה נגד הבכירים הישראלים

בית משפט במדינה החליט להמשיך בחקירה נגד בן אליעזר, חלוץ וקצינים נוספים בחשד למעורבות בחיסול בכיר חמאס סאלח שחאדה

בית משפט בספרד החליט היום (שישי) להמשיך בחקירה נגד שר הביטחון לשעבר בנימין בן-אליעזר, הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ ובכירים נוספים בפרשת חיסולו של בכיר חמאס סאלח שחאדה. היות שבתקיפת חיל האוויר ביולי 2002 נהרגו גם 14 אזרחים מלבד שחאדה, טוען בית המשפט כי הבכירים ישראלים חשודים בביצוע פשעים נגד האנושות.

לדברי גורם משפטי בספרד, השופט פרננדו אנדראו קיבל את ההחלטה להמשיך בחקירה לאחר עיון במסמכים שהעביר משרד המשפטים הישראלי. ממסמכים אלה עלה כי בישראל לא מתנהל שום הליך שקשור לחיסול שחאדה.

לפני כחודש הודיעה ספרד לישראל, כי תפעל לשינוי החוק שאיפשר הגשת תביעות נגד הקצינים והבכירים הישראלים המעורבים בחיסול. שר החוץ הספרדי מיגל מורטינוס אמר לשרת החוץ ציפי לבני כי ממשלת ספרד תתקן את החוק בהקדם.

לבני אמרה האת בתגובה, כי "מדובר בבשורה חשובה לציבור בישראל. מערכות המשפט בעולם, כולל בספרד מנוצלות באופן ציני על ידי גורמים פוליטיים בעלי אינטרסים שאין בינם ובין ערכים או שלטון חוק ולא כלום אלא רק בכדי לנגח את ישראל. טוב שספרד החליטה להפסיק את התופעה הזו וישראל מצידה תמשיך לפעול כדי להגן ולגבות ישראלים שפועלים בשליחותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully