וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: "צריך להשפיע מתוך הממשלה"

גוברים הקולות הקוראים ללבני לקבל את הצעת נתניהו ולהצטרף לממשלה רחבה. "העם בישראל רוצה לראות ממשלת אחדות". עם זאת הוסיף: "בכל מקרה אשאר בקדימה"

גוברים הקולות בקדימה הקוראים ליו"ר המפלגה ציפי לבני לקבל את הצעותיו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ולהצטרף לממשלה רחבה. השר שאול מופז אמר הבוקר (שלישי) בראיון לגלי צה"ל כי "העם בישראל רוצה לראות ממשלת אחדות. יש לנו אתגרים גדולים מאוד וצריך להשפיע עליהם מתוך הממשלה". מופז סייג את דבריו ואמר כי "אני לא נגד אופוזיציה. אם לא נגיע להסכם על קווי היסוד נלך לאופוזיציה" והוסיף כי "לא משנה מה תהיה החלטתה של ציפי לבני, בכוונתי להישאר במפלגת קדימה".

שר האוצר רוני בר און צפוי להיפגש היום עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. השיחה הוגדרה כשיחת עדכון על הנושא הכלכלי, אולם לא מן הנמנע שמסרים נוספים ובהם נושא הרכבת הממשלה וכניסת קדימה לקואליציה יעלו בשיחה. ביום שישי הקרוב תתקיים פגישה שניה בין נתניהו ללבני.

מקורבים לנתניהו אמרו לוואלה! חדשות כי היום לא מתוכננות פגישות במסגרת המשא ומתן עם הסיעות השונות. עם זאת, בליכוד השאירו לעצמם את הזכות לנהל משא ומתן קואליציוני בהמשך השבוע, עוד לפני הפגישה השניה בין נתניהו ללבני.

בימים האחרונים הדגישה לבני כי אין בכוונתה להיכנס לממשלת אחדות. "אחדות זה לא סתם ישיבה ביחד. היא חייבת להיות על בסיס כן ומשותף",אמרה לבני. בהתייחסה לאפשרות שתכהן כשרה בממשלתו של נתניהו, הוסיפה ואמרה כי "היכולת שלי להשפיע מתוך הממשלה תהיה מועטה, אם בכלל. תפקיד ראש הממשלה הוא זה שממנו באמת אפשר להוביל תהליכים ולהשקפתי להצטרף לממשלה ימנית זה רע למדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully