וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "הרשות סייעה לצה"ל לתקוף בעזה"

לדברי בכירים בחמאס, במהלך מבצע "עופרת יצוקה" עקבו סוכנים של הרשות אחר תנועת החמושים ברצועה ומסרו מפות עם מיקומם של מנהרות ומסתורי נשק

על רקע ניסיונות הפיוס בין פתח לחמאס בתיווך מצרים, נדמה כי הקרע בין הארגונים רק הולך ומעמיק. חמאס טען היום (שני) כי סוכנים של הרשות הפלסטינית שיתפו פעולה עם ישראל בזמן פעולת צה"ל בעזה, כך מדווחת סוכנות הידיעות הצרפתית. לדברי אבו עבדאללה, קצין מודיעין בכיר בממשלת חמאס, השתמשו הסוכנים בתוכנת Google Earth כדי לאתר מטרות ברצועה שלאחר מכן הותקפו על ידי חיל האוויר הישראלי.

"בעזרת התוכנה, הכינו הסוכנים מפות שעליהם סומנו מסגדים, מוסדות, מנהרות או מעבדות נפץ", אמר אבו עבדאללה במסיבת עיתונים שקיים היום (שני). הוא הוסיף כי המידע שהעבירו הסוכנים כלל תוכניות של ביתו של ראש ממשלת חמאס איסמעיל הנייה, כמו גם מיקומים של מנהרות ומסתורי נשק.

במהלך מסיבת העיתונאים הוקרנו סרטים ובהם וידויים לכאורה של גברים שאמרו שהם חברי פתח וששיתפו פעולה עם ישראל. "קצינים וחברים בארגוני הביטחון ברמאללה הורו לסוכנים לעקוב אחר תנועותיה של ההתנגדות בעזה", אמר במסיבת העיתונאים דובר משרד הפנים של חמאס, איהב אל-חוסיין. "המידע נשלח לרמאללה ואז הועבר לאויב, שפגע במטרות על בסיס המידע הזה, שנאסף לפני ובזמן המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully