וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנסטי: ישראל וחמאס ביצעו פשעי מלחמה בעזה

הארגון קרא להטיל אמברגו נשק מקיף על ישראל והחמאס בדו"ח שפרסם בעקבות המלחמה. משרד החוץ: "הדו"ח איננו מקפיד על אמות מידה מקצועיות"

ארגון אמנסטי קורא להטיל אמברגו נשק מקיף על ישראל, על החמאס ועל הפלגים החמושים האחרים, זאת בדו"ח שהארגון פרסם הלילה (שני) שעניינו המלחמה ברצועת עזה. על פי הדו"ח, הארגון מצא הוכחות שחמאס וישראל ביצעו פשעי מלחמה בלחימה ברצועה, ופגעו פגיעה מכוונת באזרחים. אמנסטי קורא למועצת הביטחון של האו"ם להטיל את האמברגו על הצדדים המעורבים בלחימה, כך דווח בקול ישראל.

עוד נאמר בדו"ח כי התקיפות של ישראל גרמו להרג של מאות ילדים ואזרחים בוגרים ולהריסתם של בתים רבים ותשתיות ברצועה. בה בעת מוסיף ואומר הארגון כי חמאס ירה מאות טילים על תחום ישראל. כמו כן נאמר בדו"ח כי נמצאו רסיסים של פגזי טנקים ותותחים בבתי ספר, במגרשי משחקים ובתי חולים ברצועת עזה, ואת כל אלה ירו כוחות צה"ל. בדרומה של ישראל מצאו אנשי הארגון שרידי טילים שירו הפלסטינים.

ממשרד החוץ נמסר כי הדו"ח של אמנסטי איננו מקפיד על אמות מידה מקצועיות ואובייקטיביות. הדו"ח מתעלם מן העובדה שחמאס הוא ארגון טרור ומוכר ככזה באיחוד האירופי, בארה"ב ובמדינות אחרות. במשרד החוץ מדגישים כי צה"ל מעולם לא פגע במתכוון באזרחים, והתיאורים בדו"ח הם של אזרחים הנתונים להשפעה של החמאס. במשרד החוץ מוסיפים ואומרים כי ההשוואה בעניין אספקת הנשק לישראל ולחמאס אינה במקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully