וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בת 15 ילדה תאומים

אלפי בן ה-13 ושאנטל בת ה-15 לא לבד. בת 15 ילדה תאומים לבן כיתתה. ”נתווכח אם להלביש אותם בבגדי ליברפול או מנצ’סטר יונייטד”

ילדים ממשיכים ללדת ילדים. לאחר שסיפורם של אלפי בן ה-13 וחברתו שאנטל בת ה-15 שהפכו הורים לבן, סיפור חדש סוחף את בריטניה: תלמידת בית ספר בת 15 ילדה תאומים לחברה, בן כתתה. ה"ליברפול אקו" מדווח כי סמנתה המפרייס היתה בת 14 בלבד וחברה דניאל סארג'נט היה בן 15 כאשר התעברה עם התאומים - ליאם וריאן.

השניים אמרו כי הם מעוניינים להקים בית ביחד, ולטפל בבניהם כמו משפחה נורמאלית. עם זאת, כעת הם חיים עם הוריהם, והתאומים נמצאים בהשגחה בבית החולים. "אנחנו מחכים בקוצר רוח להביא את התאומים הביתה", אמרה סמנתה בראיון לעיתון. "אנחנו הולכים להתווכח הרבה אם להלביש אותם בבגדי ליברפול או מנצ'סטר יונייטד", הוסיפה והסבירה שהיא וחברה אוהדים קבוצות כדורגל שונות.

האב דניאל אמר כי "לאחר האולטרסאונד אמרו לנו שמדובר בתאומות, היינו בשוק שסמנתה ילדה תאומים בנים. אני אנסה להיות האב הכי טוב שאני יכול להיות". אמה של סמנתה, ג'אנט גילברט הוסיפה כי "דניאל היה ישן פה אצלנו, וכמובן שזה קרה. אי אפשר לעצור זוגות צעירים. אם הם לא היו פה, הם היו הולכים למקום אחר. עכשיו מה שחשוב הוא שנמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully