וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל במשפחת קלינטון: מת החתול סוקס

המשפחה הנשיאותית אימצה את חיית המחמד בזמן שהאב ביל שימש כמושל ארקנסו. לאחר מאבק ממושך, סוקס נכנע למחלת הסרטן

סוקס, החתול המפורסם של משפחת קלינטון, הלך בסוף השבוע לעולמו. החתול המיתולוגי שהורדם על ידי וטרינר, היה בן 19 במותו. לאחר מאבק ממושך במחלת סרטן הלסת, התמוטט החתול בארגז החול שלו ולאחר מכן נלקח לווטרינר שהרדימו.

בטי קורי, מזכירתו האישית של ביל קלינטון בזמן כהונתו כנשיא ארצות הברית, סיפרה שמצבו של סוקס התדרדר במשך כל השבוע האחרון. לדבריה, "החתול סרב לאכול ולא התעורר ביום שישי בבוקר. כשלבסוף הוא הצליח ללכת לארגז החול שלו, הוא נפל מיד לתוכו". בעצה אחת החליטו קורי והווטרינר כי יש להמית את החתול האהוב של המשפחה. קורי אף סיפרה כי היא תכננה לשרוף את גווייתו של סוקס.

החתול שהיה אמור לחגוג בחודש אפריל הקרוב את יום הולדתו ה-20, אומץ על ידי צ'לסי קלינטון בזמן שאביה שימש כמושל מדינת ארקנסו. המשפחה המאמצת החליטה להביא את חיית המחמד לבית הלבן עם כניסתה למשכן בשנת 1993.

בעקבות מותו של סוקס, פרסמו היום הילרי וביל קלינטון הודעה שבה נכתב כי "סוקס הביא למשפחתנו שמחה גדולה. אנו רוצים להודות לחברה הוותיקה שלנו בטי קורי שטיפלה ואהבה את סוקס בכל השנים האחרונות". קורי טיפלה בסוקס החל משנת 2001, לאחר שהקלינטונים נפרדו מהבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully