וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גלעד שליט נפצע בפעולת צה"ל בעזה

כך לפי בכיר בוועדות ההתנגדות, שסירב להתייחס למצבו המדויק של החייל החטוף. לדבריו, רק קבוצה קטנה של אנשים יודעת היכן שליט מוחזק. "לכל פיסת מידע על שליט יש מחיר"

אבו-עביר, בכיר בארגון ועדות ההתנגדות העממית ברצועת עזה שאנשיו נמנים על חוטפיו של גלעד שליט, אומר היום (שבת) כי החייל החטוף נפצע מאש צה"ל במהלך מבצע "עופרת יצוקה". אבו-עביר אמר את הדברים בשיחה עם העיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון.

בקול ישראל דווח, כי אבו-עביר סירב לומר מה מצבו של החייל השבוי והוסיף כי "לכל פיסת מידע על שליט יש מחיר". הוא הדגיש כי רק "קבוצה קטנה של אנשים יודעת היכן שליט מוחזק והוא באחריות מפקד הזרוע הצבאית של חמאס אחמד אל-ג'עברי".

בתוך כך נמשכים המגעים בנושא עסקת שליט. בכיר חמאס אוסמה חמדאן אמר אתמול כי ארגונו לא יוותר ולו על שם אחד מרשימת האסירים לשחרור שהגיש. עוד אמר, כי החמאס אינו מתנגד לכך שהעסקה תתבצע בשלב אחד ולא בשלושה שלבים כפי שסוכם בעבר, בתנאי שכל האסירים ישוחררו עם שחרורו של שליט.

ארגון ועדות ההתנגדות העממית הודיע אתמול לראש המודיעין המצרי סולימאן כי הארגונים הפלסטינים אינם מתנגדים שישראל תגרש אסירים תושבי הגדה לרצועת עזה, אך הם לא יסכימו לגירושם אל מחוץ לשטחים הפלסטינים.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו לשתף פעולה עם סחר בשמועות שהן חלק ממלחמה פסיכולוגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully