וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: נעבוד מול כל ממשלה שתקדם השלום

יו"ר הרשות התייחס להחלטה להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה: נעבוד מול כל ממשלה שתקדם ה שלום ותהיה מחויבת לפינוי התנחלויות

בעולם הערבי הגיבו הערב ( שישי) להודעה כי בנימין נתניהו הוא זה שירכיב את הממשלה הבאה. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר כי "הרשות תעבוד מול כל ממשלה בישראל שתקדם את נושא השלום ותהיה מחויבת לפינוי התנחלויות". כך דווח בגלי צה"ל. גם בארגון חמאס הגיבו להחלטה של נשיא המדינה שמעון פרס ואמרו כי "ההחלטה מוכיחה כי הציבור הישראלי נוטה לקיצוניות וכי כל הניסיונות לשלום היו מופרכים".

בשבוע שעבר, אמר אבו מאזן כי "עליית הימין בישראל לא מדאיגה אותנו". בראיון לעיתון העיתון האיטלקי "לה-רפובליקה", הוסיף אבו מאזן כי "כל הרכב אפשרי של הממשלה בישראל יהיה מחויב לאחריות ולמתינות מדינית".לעומת זאת, ראש הממשלה הפלסטינית סלאם פיאד הביע דאגה מרובה יותר מתוצאות הבחירות ואמר כי הוא "משוכנע שהדרישות של הקהילה הבינלאומית מישראל לא יפחתו כתוצאה מעליית הימין". לדבריו, "אני מצפה שהעולם ידרוש מישראל בדיוק מה שהוא דורש מאיתנו".

בתוך כך, ממשיכים המאמצים להגיע להסכם רגיעה בין חמאס לישראל. הבוקר דווח כי ראש המטה המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון האלוף (במיל') עמוס גלעד דחה את ביקורו בקהיר שהיה מתכונן להיום, כך לפי העיתון "אל חייאת". מקורות במצרים העריכו כי הסיבה לדחיית ביקורו של גלעד נעוצה במתח בין ראש הממשלה אהוד אולמרט, לבין גלעד ושר הביטחון אהוד ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully