וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסיונרים הבריחו עשרות ק"ג של קוקאין

המשטרה חשפה רשת בינלאומית לסחר בסמים שנוהלה בנתניה. הבלדרים בהם נעזרה הרשת היו פנסיונרים מארגנטינה

בתום חקירה סמויה, חשפה היחידה הארצית לחשיפת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) רשת בינלאומית לסחר בסמים שנוהלה מנתניה, כך הותר היום (רביעי) לפרסום. הרשת פעלה בדרום אמריקה, אירופה והודו ועסקה בהפצת קוקאין וחשיש הודי בהיקפים גדולים, תוך שימוש בפנסיונרים ארגנטינאים כבלדרים ובשיטות הסלקה ייחודיות. המשטרה החושדת כי מאחורי הרשת עומדת אחת ממשפחות הפשע הגדולות מישראל.

במבצע של מפלג פשיעה מאורגנת ביאחב"ל, תוך שיתוף פעולה עם נציגי משטרת ישראל באירופה ובדרום אמריקה, נתפסו בחודש אפריל האחרון עשרות קילוגרם של קוקאין בשדה התעופה בלימה שבפרו ובחודש דצמבר האחרון נתפסו 52 קילוגרמים של ג'ראס הודי בשדה התעופה באמסטרדם. הקוקאין הוסתר באלפיים כפתורים שהוסתרו מאחורי שכמיות פונצ'ו מפרו ואילו הג'ראס הוסתר במזוודות "טרולי".

בחקירה התברר כי על מנת להפחית את החשד, עשו חברי הרשת שימוש בבלדרים מבוגרים, ארגנטינאים בגילאים 50-70, שהתחזו לנופשים. על פי החשד, עבור כל משלוח קיבלו הפנסיונרים 5,000 יורו.

על פי החשד, בראש הרשת עמד אברהם מלאכי בן 39 מנתניה. בנוסף אליו, היא כללה גם את סמואל סמואל, בן 48, תושב לוד לשעבר המתגורר כיום בהולנד, ששימש על פי החשד כאיש הקשר של הרשת באירופה, ואת ויטלי חנוכייב, תושב נתניה בן 28, שחשוד כמי שהיה איש הקשר שלה בהודו. בנוסף אליהם, משה לובר, תושב נתניה בן 67, חשוד כמי שגייס את הבלדרים הארגנטינאים, ואשר זוריק בן 20, גיסו של מלאכי, חושד כי עסק בקליטתם. מעצרם של חמשת החשודים הוארך בחמישה ימים. כאמור, המשטרה החושדת כי מאחורי הרשת עומדת אחת ממשפחות הפשע הגדולות מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully