וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסד: "אל תבנו על הממשלה החדשה בישראל"

נשיא סוריה פסימי באשר לסיכויי חידוש המו"מ בין המדינות וטוען ש"זה בזבוז זמן". עם זאת, הוא מקווה להתערבות אובמה בנעשה במזה"ת

"אל תבנו על ממשלת ישראל. זה בזבוז זמן". כך הצהיר נשיא סוריה בשאר אל אסד בעקבות תוצאות הבחירות לכנסת. בראיון לעיתון ה"גרדיאן" הבריטי אמר אסד, כי הסיכויים להגיע להסכם אינם גבוהים. עם זאת הביע תקווה שהשיחות יתחדשו "לבסוף". "דיברנו על שלום גם בזמן התקיפות האגרסיביות של ישראל בעזה", הדגיש.

אסד הוסיף, כיי הוא מקווה שאובמה יממש את הצעתו לדבר עם מדינות שהוחרמו על ידי ממשל בוש וכן שארה"ב תשלח שגריר לדמשק. "אין תחליף לארצות הברית כמתווכת העיקרית בתהליך השלום במזרח התיכון", אמר.

יחסי ארה"ב סוריה הידרדרו במהלך כהונתו של הנשיא בוש בעקבות האשמות שהעלתה ארה"ב כנגד סוריה בדבר התרתה של סוריה ללוחמי אויב לעבור בשטחה בזמן המלחמה בעירק. עכשיו הדגיש אסד כי סוריה היא גורם מרכזי באזור שלא ניתן להתעלם ממנו וקרא לארה"ב להיכנס להידברות גם עם סוריה וגם עם אירן. "מה ששמענו עד עכשיו מהממשל החדש – חיובי" אמר. מחלקת המדינה האמריקאית נמסר, כי מדיניות ארה"ב כלפי סוריה נמצאת בבדיקה, ולא תשוחררנה הצהרות בנושא עד סיום הבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully