וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ נגד "ברית הזוגיות" של ליברמן

ישראל ביתנו מתקרבת לממשלה ובקהילה ההומו לסבית מודאגים: ברית הזוגיות שמקדם ליברמן חלה על זוגות של "איש ואישה" בלבד

בעקבות הדרישה הקואליציונית של ישראל ביתנו בדבר ברית הזוגיות, הודיע הח"כ המיועד ניצן הורוביץ, שנבחר לכנסת מטעם התנועה החדשה-מרצ, כי יפעל לגיבוש קואליציה אלטרנטיבית כנגד המתכונת של ברית הזוגיות שישראל ביתנו מנסה לקדם.

לטענת הורביץ, על פי דרישת יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, תחול ברית הזוגיות אך ורק על אנשים שאין באפשרותם להינשא ברבנות, זאת על פי הדין הדתי. "משום כך תמנע זוגיות והכרה כידועים בציבור מכל אותם מאות אלפי אנשים וזוגות שבחרו שלא להינשא ברבנות, והקימו זוגיות ומשפחות אשר כיום זוכות להכרה משפטית. הצעת ליברמן במידה ותתקבל, תמנע מהם הכרה כזו, ותדחוף אותם אל זרועות הרבנות".
:
כמו כן, מדגיש הורוביץ, כי הצעת "ברית הזוגיות" כפי שהוגשה על-ידי ישראל ביתנו, חלה על זוגיות של "איש ואישה" בלבד, ולכן תמנע הכרה בזוגיות של בני זוג מאותו המין. במהלך השנים זכו זוגות חד-מיניים בהכרה משפטית רחבה בכל תחומי החיים, אך אם תתקבל דרישת ליברמן, והזוגיות תוגדר במפורש כקשר בין גבר לאישה בלבד, יבוא הקץ על הכרה זו, ורבבות זוגות חד-מיניים יופלו באורח קשה.

הורוביץ אמר כי הוא מתכוון להגיש בכנסת הקרובה הצעת חוק לנישואין אזרחיים או ברית זוגיות שתחול על כל זוג שיחפוץ בכך, ללא קשר לדתו, מוצאו, או נטייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully