וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצביעי ליברמן, האם השתלטו לכם על המוח?

המיסטיקן אורן זריף פרסם מכתב שבו הוא טוען כי ישראל ביתנו הצליחה בבחירות בזכות כוחותיו. ויש לו גם דרישות למו"מ הקואליציוני

היה אפשר לחשוב שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן זכה לאהדת הציבור בבחירות האחרונות בזכות עמדותיו הפוליטיות או הרשימה שהציג. אך היום (שני) מתבררת הסיבה האמיתית להצלחה – "כוחותיו העל-טבעיים" של המיסטיקן וה"מתקשר" אורן זריף. במכתב פומבי לליברמן, טוען זריף כי כיוון את כוחותיו "לתדר החשיבה של תושבי המדינה כך שיבחרו ויצביעו בעדך".

במכתב, שפורסם בבלוג שלו תחת הכותרת " הצלחתך – הצלחתי – ממפלגה שולית למפלגה גדולה ומרכזית בזכות כוחותיי", מזכיר זריף לליברמן את פגישתם במשרדו של היו"ר בירושלים, בה דנו השניים בין היתר "ביכולותיו וכישוריו הייחודיים" של זריף לעשות להגדלת הסיעה. לדברי זריף, "באותה פגישה הועלו רעיונות והצעות שונות בפניי ואף ניתן היה להבין כי יש באפשרותי להיכלל ברשימתך לכנסת, אך סירבתי בשל עיסוקיי הרבים".

זריף מונה במכתב את הבטחותיו לליברמן באותו מעמד ואף מציב דרישות: "בהתחשב בכך כי בזכות יכולותיי וכישוריי הייחודיים קיבלת 15 מנדטים, הנני דורש כי כעת ובמיוחד עכשיו תיעזר בשירותיי ושאהיה נוכח בכל הישיבות והדיונים שתקיים במפלגתך ואל מול מפלגות השלטון להקמת קואליציה".

בישראל ביתנו אמרו בתגובה ."אנו מגיבים רק לדברים רציניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully