וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים סנה: "התקשורת אשמה במפלתנו"

חבר הכנסת לשעבר שמבקש להילחם בפשיעה הגואה, מצא את האחראים למפלתו בבחירות: התקשורת, מרוץ לבני-נתניהו והקול הרוסי

יו"ר מפלגת ישראל חזקה, אפרים סנה, שנכשל בניסיונו להיכנס לכנסת ה-18, ציין במכתב לתומכיו כי התקשורת הישראלית היוותה אחד הגורמים המשמעותיים למפלתו בבחירות. לדברי סנה, "שלושה גורמים עיקריים הרחיקו בוחרים רבים מאיתנו ובהם המסע כנגד המפלגות הקטנות, מסע שהובל על ידי האישים המשפיעים ביותר בתקשורת ושיצר נבואה המגשימה את עצמה כי קול עבורנו הוא קול מבוזבז".

בנוסף לכך מציין חבר הכנסת לשעבר כסיבה נוספת לכישלון את "המירוץ הצמוד הדו-ראשי לבני-נתניהו. מירוץ זה יצר בכל צד של המפה הפוליטית תחושת דחיפות למנוע את ניצחונו של הצד האחר. לכן מצביעים הנוטים ימינה ומצביעים הנוטים שמאלה, העדיפו בסופו של דבר לבחור בחירה "אישית" בנתניהו או בלבני על פני בחירה במפלגת ישראל חזקה".

"הגורם השלישי", לדברי סנה, "הוא הסחף העצום בדיבור דוברי הרוסית בכיוונו של אביגדור ליברמן. חרף ההשקעה הרבה שלנו בציבור זה, לא ניתן היה להציב מחסום של ממש לנהירה אחרי ליברמן וסיסמאותיו. כפי שאמרה לי אישה אחת ליד הקלפי ברחובות 'אנחנו מצביעים למישהו משלנו'".

סנה מצא דמיון בין התוצאות של מפלגתו לתוצאות שהשיגו מפלגות קטנות אחרות כמו התנועה הירוקה-מימד והירוקים והביע בפני בוחריו תקווה שהממשלה הבאה תטפל בנושא הפשיעה הגואה: "אני שלם עם הדרך שבה הלכתי. באשר למלחמה בפשע, הרי כל ממשלה שתקום ויהיה לה ולו שמץ של אחריות חברתית, תהיה חייבת לראות בה משימה לאומית דחופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully