וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסקות המטוס: חשש לחיי שני ישראלים

חברת "קונטיננטל" הודיעה למשפחותיהם של השניים כי הם היו ברשימת הנוסעים. בהתרסקות נהרגו 49 בני אדם, איש לא ניצל

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שני ישראלים היו ככל הנראה בין נוסעי המטוס שהתרסק הבוקר (שישי) סמוך לבאפלו שבצפון מדינת ניו יורק. כך אישר משרד החוץ. מהמשרד נמסר כי נציגים של חברת "קונטיננטל" התקשרו בצהריים למשפחותיהם של השניים בישראל והודיעו להם כי שמותיהם של השניים היו ברשימת הנוסעים וכי איש לא ניצל בהתרסקות. דובר משרד החוץ יגאל פלמור אמר לוואלה! חדשות כי חברת "קונטיננטל" נמצאת בקשר עם המשפחות ומטפלת בסידורים הדרושים ושמשרד החוץ הודיע למשפחות כי הוא עומד לרשותן.

משפחתו של אחד הנספים מתגוררת בטבריה ואילו השנייה בארצות הברית. הקונסוליה בניו יורק עומדת בקשר רציף עם רשויות ארצות הברית ומבררת את פרטי המקרה.

מטוס הנוסעים של חברת "קונטיננטל", מדגם "דאש 8", המריא הבוקר מניוארק שבניו ג'רזי אל עבר העיר באפלו שבצפון מדינת ניו יורק. זמן קצר לפני שאמור היה לנחות, הוא התרסק אל תוך בית מגורים. 49 בני אדם נהרגו, מהם 48 נוסעי המטוס. רשת CNN מדווחת כי רבים מבני המשפחות של נוסעי המטוס מתגודדים מחוץ לשדה התעופה.

המטוס התרסק כמה קילומטרים בלבד משדה התעופה בו היה אמור לנחות. רשות התעופה הפדרלית בארצות הברית מסרה כי כל נוסעי המטוס נהרגו בהתרסקות. על המטוס היו ככל הנראה 44 נוסעים וארבעה אנשי צוות. אדם נוסף נהרג על הקרקע.

שריפות פרצו במקום, ועשן כבד אופף את האזור. דובר מטעם רשות התעופה אמר כי מדובר בטרגדיה. "ליבי ותפילותיי עם נוסעי המטוס ועם משפחותיהם", אמר. "מדובר בטרגדיה של ממש".

בחודש שעבר התרסק מטוס חברת "יו-אס איירוויס" לנהר ההאדסון בניו יורק, לאחר שכנראה התנגש בציפורים שנטרלו את מנועיו. הרשויות הודיעו שכל 153 הנוסעים ואנשי הצוות חולצו בשלום. המטוס המריא מנמל התעופה לה-גרדיה לכיוון העיר שרלוט, והתרסק דקות אחר כך. מימי הנהר הגיעו עד חלונות המטוס, וצוותי חילוץ פתחו את דלתותיו והוציאו ממנו נוסעים. נוסעים אחרים קפצו למים הקפואים, ומשם נמשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully