וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריד: "צריך לפנות מקום לזהבה גלאון"

יו"ר מרצ לשעבר רמז בראיון לוואלה! כי ניצן הורביץ הוא זה שצריך לפנות את מקומו. על קריסת מרצ: "גל של שנאה פוקד את ישראל"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: איתי לנדאו

חבר הכנסת לשעבר יוסי שריד קורא לחברי מרצ לוודא שח"כ זהבה גלאון, שנדחקה מחוץ לרשימת המפלגה לכנסת ה-18, תהיה חברה גם בכנסת הבאה. בראיון לוואלה! LIVE אמר יו"ר מרצ לשעבר, כי "זהבה גלאון היתה חברת כנסת טובה, וצריך לפנות לה מקום". עם זאת, הוא סירב לומר מי בדיוק צריך לפנות עבורה את מקומו.

"צריך לעשות הכל כדי לראות אם אפשר להחזיר אותה", אמר שריד. "היא ויתרה על מקומה. כאשר הוחלט על הקמת התנועה חדשה-מרצ, אז זהבה אמרה: 'אני מוכנה להידחק למקום הרביעי וייכנס במקומי אדם למקום השלישי'. אני לא חושב שצריך לזקוף את הנדיבות הזו לחובתה". בתשובה לשאלה האם יו"ר המפלגה חיים אורון הוא זה שצריך להתפטר למען גלאון, ענה שריד: "יש גם אפשרויות נוספות".

בניסיון להסביר את כישלון מפלגתו לשעבר בבחירות, אמר שריד כי "בשנים האחרונות הלך וגבה בארץ, בהדרגה ובהתמדה, גל של לאומנות, שנאת האחר, פחד, קנסנופוביה וקנאות. זה גל עכור וצבעו חום, והוא גל ששטף הרבה אנשים. הוא שטף גם את השמאל הישראלי ואת מרצ".

"נשים העדיפו לראות לנגד עיניהן את ציפי לבני", הצהיר שריד, "אבל משום מה הן לא ראו את מופז, הנגבי אפללו וכל המרעין בישין שכלולים שם. בימים הקרובים כאשר מצביעי שמאל יראו את חיזורי קדימה אחרי ליברמן, הם ייתקפו ברגש של בחילה ואולי יילכו למקום הכי קרוב כדי להקיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully