וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "ליברמן לא יהיה שר ביטחון"

המועמדים לראשות הממשלה התראיינו לערוץ 1, בפעם האחרונה לפני הבחירות. ברק היה אופטימי: "אנחנו נמצאים כחוט השערה מהחלפת קדימה בהובלת הגוש". לבני: "אקים ממשלת אחדות"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו יצרף לקואליציה את ישראל ביתנו, אך לא ימנה את יושב הראש שלה אביגדור ליברמן לשר ביטחון. כך אמר הערב (שני) נתניהו במסגרת ראיונות שקיים ערוץ 1 עם שלושת המועמדים לראשות הממשלה. "אם אבחר אפנה לכל המפלגות הציוניות שיצטרפו לקואליציה בהנהגת ליכוד אחד. אנחנו ניקח את כל המפלגות האלה - קדימה, עבודה, ישראל ביתנו", אמר. נתניהו הוסיף כי אינו מוכן להתחייב על המשך המשא ומתן עם הסורים. "ההבנות של ממשלת אולמרט עם הסורים לא מחייבות אותי", הבהיר, "אלא רק ביטחון ישראל".

גם יו"ר קדימה ציפי לבני אמרה בראיון כי אם תיבחר לראשות הממשלה היא תחתור לממשלת אחדות. "לאחר שאבחר מיד אפנה לשתיים - לליכוד ולעבודה - להצטרף למרכז. את זה אני מבטיחה. על הבסיס הזה נוכל לצרף עוד מפלגות שילכו עם הדרך של קדימה", אמרה לבני. לבני הגיבה על הפרסומים לפיהם היא הצביעה בעד החלטות נגד נשים, ואמרה כי "בכל מקום שהייתי קידמתי נשים, ללא קשר למה הן חושבות ואם הן פמיניסטיות. אחד המאבקים שלי היה סירובי למנות רק דיינים שהם קשים בענייני נשים".

אהוד ברק, יו"ר העבודה, אמר גם הוא כי אם ייבחר לראשות הממשלה, "יכול להיות שנביא את ליברמן כקבוצת מיעוט לקואליציה", אך הדגיש שהנטייה הראשונית של מפלגתו היא הגוש המרכזי-שמאלי. לדברי ברק, בקואליציה שירכיב "יהיו קדימה, מרצ ואולי גם נתניהו. ברור שהמחנה הטבעי שלי זה מרצ וקדימה, אבל אני מבקש להיות המפלגה המובילה בגוש הזה. זה לא רחוק. אנחנו נמצאים כחוט השערה מהחלפת קדימה בהובלת הגוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully