וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של אולמרט יצביע נתניהו

בראיון לוואלה! חדשות, אמר יאיר אולמרט כי החליט לתמוך בליכוד מפני שנתניהו הוא "היחיד שיכול להרכיב ממשלה רחבה"

יאיר אולמרט, אחיינו של ראש הממשלה אהוד אולמרט וחבר מפלגת קדימה, הודיע היום (שני) כי הוא החליט לתמוך בבנימין נתניהו ולהצביע לליכוד בבחירות. בראיון לוואלה! חדשות, אמר אולמרט כי "נתניהו הוא גם בעל ניסיון, גם בעל כישרון וגם בעל היכולת היחיד להרכיב ממשלה רחבה בתקופה זו. אין לי ספק שכהונתו השנייה תהיה מוצלחת מהראשונה ובמסגרתה אני משוכנע שגם העניין הכלכלי וגם התנופה לשלום יקבלו חיזוק".

אולמרט תמך בשאול מופז בהתמודדות מול ציפי לבני על ראשות קדימה בספטמבר האחרון. לאחר ניצחונה של לבני, נודע אולמרט כאחד האופוזיציונרים להנהגתה. הודעתו של אולמרט ניתנה לאחר שאתמול נתן דודו, ראש הממשלה, את תמיכתו ללבני ולקדימה.

אולמרט הוסיף כי הוא "מאמין שממשלה שתונהג על ידי איש ימין תבשר שחר של יום חדש אמיתי". הוא תקף את לבני ואמר: "מניסיוני כקדימאי אני לא רואה שלבני מבשרת את התקווה שמבטיחים לנו. את זה רואים גם בקמפיין הנגטיבי של קדימה שמזכיר את הימים האפלים מלפני עשר שנים, כשעשו לנתניהו רצח אופי. הפעם, נתניהו בחר שלא לנהל קמפיין נגטיבי באותה ארסיות. הקמפיין של קדימה היה ארסי ומפלג ולא מבשר שום בשורה מנהיגותית".

לדברי אולמרט, הרגע שבו החליט להצביע לליכוד היה כאשר "הפכו את הבחירות לאישיות מטעמים אסטרטגיים כאשר היה ללבני נוח להחביא את הנבחרת שלה אל מול הנבחרות של תנועות אחרות. המוכנות של נתניהו במדבר האופוזיציוני הראתה מוכנות ללכת עם רעיון גם במחיר אישי. אין הוכחה מספקת שלבני עברה תקופה כזו שבה היא היתה צריכה להוכיח שהיא מוותרת על אינטרסים עבור דרכה. גם במשא ומתן הקואליציוני, אני מאמין לאלי ישי שש"ס ויתרה על לבני ולא להיפך".

אולמרט המשיך ואמר שאם יחליטו להדיח אותו בעקבות אמירתו זו, הוא יהיה מוכן לעמוד בפני בית הדין של התנועה. אולמרט פרש בעבר מקדימה, בעקבות מלחמת לבנון השנייה, אולם שב לפעילות במפלגה מאוחר יותר.

בקדימה לא התרגשו מהודעתו של אולמרט ואמרו: "יאיר אולמרט הוא אדם פרטי. אנחנו משתתפים בצערו. גם לו ניתן יום אחד כדי להפנים שממחר בישראל תהיה ראש ממשלה אישה וראש ממשלה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully