וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשבילם זה חרא של לטאות, בשבילי זה הכל"

7 שנים חיפש הדוקטורנט האנגלי צואת לטאות בגו'נגלים בפיליפינים. בסוף האוניברסיטה השליכה את השקית לאשפה במסגרת ניקיון

דניאל בנט, דוקטורנט באוניברסיטת לידס שבבריטניה, מצא את עצמו מתוסכל והמום, לאחר שהאוניברסיטה שלו השליכה לאשפה שקית ובה צואת לטאות, שעל איסופה שקד במשך שבע שנים ביערות הגשם בפיליפינים.

לדברי בנט, השקית החילה 77 פאונד של צואת הלטאה הבוטאנית הנדירה. בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח, כי בנט אסף את הצואה במהלך עבודת השדה שלו, במסגרת עבודת הדוקטורט. הוא שלח את השקית מהפיליפינים למעבדה שבאוניברסיטת לידס.

אולם, כאשר חזר בנט למעבדה, הוא גילה לתדהמתו כי השקית, שלא הייתה מסומנת,הושלכה לאשפה במהלך ניקיון של המעבדה. בכך ירדה לטימיון עבודת המחקר שלו. "לכמה אנשים זה היה נראה כמו שקית של צואת לטאות", אמר הסטודנט, "אבל לי השקית הזו ייצג שבע שנים של עבודת נמלים בסריקת הג'ונגל עם צוות מיוחד כדי למצוא את הצואה של אחת מהלטאות הגדולות והמסתוריות ביותר. אובדן השקית הותיר אותי שבור ושינה את מסלול חיי לנצח".

הלטאה הבוטאנית קרובה לדרקון של קומדו, אך היא נדירה אפילו יותר. האוניברסיטה הציעה לבנט פיצוי בסך של 500 לירות שטרלינג וכן התנצלות, לאחר שהוא הגיש תלונה רשמית. אולם בנט אמר כי אין זה מספיק וכי הוא מתכוון לתבוע את האוניברסיטה בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully