וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לפני הבחירות: המפלגות במאמץ אחרון

ביממה שלפני פתיחת הקלפיות ינסו המועמדים להגביר את התמיכה בהם ובמיוחד לשכנע את המתנדנדים. לבני: "הניצחון בהישג יד". נתניהו: "העם רוצה שינוי"

מערכת וואלה

(צילום: נעם כהן ואחמד עבאס, עריכת וידאו: רן צימט)

יממה לפני שיפתחו הקלפיות ויחלו הבחירות לכנסת ה-18, ינסו היום (שני) המפלגות השונות לערוך מאמצים של הרגע האחרון בניסיון להגדיל את התמיכה בהן. כך למשל, מאות אלפי מתלבטים צפוים לקבל שיחות טלפון מוקלטות ממועמד "העבודה" אהוד ברק, שינסה לשכנע אותם להצביע עבורו. רה"מ אהוד אולמרט הודיע אתמול לראשונה על תמיכתו בציפי לבני לראשות הממשלה. יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר קדימה ציפי לבני ערכו אמש את הכינוסים הפוליטים האחרונים שלהם לפני הבחירות.

בכנס בגני התערוכה בתל אביב אמרה לבני, כי "עוד יומיים והקרב צמוד. קרב קשה על כל קול. אני לא מאמינה במנהיגות שמבוססת על פחד. מאמינה באומץ ולהפגין אותו מול סחטנות מבפנים ומול דרישות שלא מייצגות את האינטרס של החברה הישראלית כולה. אני מאמינה שחובתנו לענות על כל השאלות ששואלים אותנו בדרך ולא להתחמק מהן".

בכנס מקביל של "הליכוד" אמר ח"כ נתניהו, כי "אנחנו אומרים שהליכוד חזק בכלכלה וחזק בביטחון". לדבריו, "העם רוצה שינוי, העם רוצה ביטחון, העם רוצה תקיפות, העם לא רוצה טילים, העם רוצה ליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully