וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחרור שליט יתכן עוד בכהונת אולמרט"

השר רפי איתן, שצורף לאחרונה לצוות שעוסק בשחרור החייל החטוף, מעריך שניתן יהיה לבצע את העסקה בתוך שישה שבועות

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"עסקת שחרורו של גלעד שליט תוכל להתבצע בתוך שישה שבועות", כך אמר הערב (ראשון) השר רפי איתן שצורף לאחרונה על ידי ראש הממשלה אהוד אולמרט לצוות המצומצם שעוסק בנושא. בראיון לגלי צה"ל הוסיף חבר הקבינט המדיני-ביטחוני כי "הסכם שיביא לשחרורו של שליט, עשוי להיחתם עוד בתקופת כהונתו של אולמרט".

מוקדם יותר, הכחיש חבר הלשכה המדינית של חמאס, מוחמד נזאל, בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-ג'זירה" את הדיווחים לפיהם הושגה התקדמות במגעים לעסקה לשחרור גלעד שליט בין ישראל לחמאס. נזאל אמר כי "אני מקווה שתושג התקדמות כדי שהאסירים הפלסטינים ישוחררו מבתי הכלא בישראל, אולם איננו רוצים להציג מצג-שווא לפיה הושגה פריצת דרך בנושא".

ראש הממשלה אולמרט צינן בישיבת הממשלה שהתקיימה בבוקר את הדיווחים על העסקה הקרובה לשחרור שליט: "קמתי הבוקר עם רצף של דיווחים על עתידו של גלעד שליט. הדיווחים לא יצאו ממני או מלשכתי. הטיפול בעניין שליט מתמשך ומרוכז על ידי. הפרסומים מופרזים ומזיקים, ואין צורך בהם. העניין מורכב סבוך ורגיש ומחייב זהירות מופלגת במה שנאמר. כשיהיה מה למסור אעשה כך".

הבוקר דווח בעיתון "אל-חיאת" כי ישראל הסכימה לשחרר אלף אסירים פלסטינים, ביניהם ראש התנזים בגדה לשעבר מרוואן ברגותי, בתמורה לשחרור החייל החטוף שליט. עם זאת, ישראל מתנגדת לשחרורו של אחמד סעדאת, מתכנן רצח השר רחבעם זאבי. בין האסירים נשים, ילדים ומספר בכירים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully