וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר עושה שריר: "מרים משקולות 25 מנדטים שתקבל העבודה"

שר התשתיות סייר בראשל"צ, וניצל ביקור במכון כושר כדי להפגין אופטימיות לקראת הבחירות. "התגובות ברחוב כלפי מפלגת העבודה הן מצוינות"

שר התשתיות הלאומיות, בנימין (פואד) בן אליעזר, סייר ביום שישי בעיר מגוריו, ראשון לציון, יחד עם ראש העיר, דב צור, מלווים בפעילי מפלגת העבודה, כדי לפגוש בוחרים לקראת הבחירות הקרובות. השר בן אליעזר ביקר במהלך סיורו במכון הכושר שבקניון במרכז העיר, ופגש את המתאמנים שהופתעו מאוד לראותו דווקא שם. כשפואד הרים משקולות, הוא נשאל על ידי אחד מהמתאמנים: "איזה משקל אתה מרים?". השר ענה: "אני מרים משקל 25 מנדטים של מפלגת העבודה".

השר ענה לשאלות עיתונאים במקום, ואמר: "אני מייחל למפלגת העבודה, כי 50 אחוז מהאנשים שאמרו לי היום שהם איתנו – אכן יהיו איתנו. התגובות ברחוב כלפי מפלגת העבודה וכלפי אהוד ברק הן מצוינות. בניגוד מוחלט לסקרים, שגם אותם אני כבר לא מצליח להבין, בין הסימפטיה לרחוב למצב בסקרים – אין כלום, כולל הסקר הפנימי שלנו, המדבר על מצב של יותר מ-19 מנדטים".

"אנחנו מתמודדים עם בעיות קיומיות, ומפריע לי שאנשים חושבים שיש תשובות קסם לבעיות הללו. הבוחר הישראלי צריך להבחין בין דיבורים לבין מעשים. אני לא מעריך שהעבודה תסכים לשבת בשום ממשלה, בין אם אנחנו נרכיב אותה ובין אם לא, בלי שהאג'נדה שלנו מובילה: דאגה לביטחון, כפי שכבר הוכחנו, חתירה לשלום ולהסכמים מדיניים ובטחון סוציאלי לאזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully