וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בוואלה! LIVE: אלי ישי

יו"ר ש"ס יתארח באולפן ב-14:30. האם המפלגה תשמור על כוחה? האם תשב בקואליציה עם ליברמן? ומה יקרה עם קצבאות הילדים?

יו"ר ש"ס אלי ישי יתארח היום (ראשון) ב-14:30 בוואלה! LIVE ויענה לשאלות הגולשים. זאת, על רקע הסקרים הצופים למפלגתו ירידה במספר המנדטים והקרב התעמולתי בין ש"ס לישראל ביתנו.

ישי ומפלגתו עלו לכותרות בימים האחרונים, לאחר הכפשות הדדיות בינם לבין יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. ליברמן אמר אתמול כי "מפלגתי בעד דת והלכה, אך היא מתנגדת לטירוף בתחום הזה" וכי "על המדינה להיות נורמלית ושפויה ואינה יכולה להתנהל לפי דת חרדית". מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, לא נשאר חייב והודיע כי "מי שמצביע למפלגתו של ליברמן, כאילו תומך בשטן". ליברמן טען כי "מה שהרגיז את הרב עובדיה הוא מספר המנדטים של מפלגתי".

הרב עובדיה אמר בשבוע שעבר כי "אלו שמצביעים למפלגה שתומכת בהתבוללות, שרוצה להביא בשר חזיר, כל מי שתומך בהם, כל מי שמצביע עבורם, גדול עוונו מנשוא, לא יכופר לו. אם הוא חושב שהוא זורק את הפתק וגמרנו, כל מה שישראל ביתנו יעשו, זה כאילו הוא בעצמו עשה".

הגדיל לעשות הרב ברוך אבוחצירה (הבבא ברוך), בנו של הרב ישראל אבוחצירה (הבבא סאלי), שגייס היום את אביו המת למלחמה בליברמן ובעד ש"ס. הוא טען כי אביו, שנפטר לפני 25 שנה, התגלה אליו בחלום וביקש ממנו להזהיר את הציבור שלא להצביע בעד ליברמן, ולהצביע רק לש"ס.

מה יקרה בעוד יומיים? האם אזהרות הרבנים יועילו וש"ס תשמור על כוחה, או שמא היא צפויה לרדת לכתשעה מנדטים, כפי שצופים הסקרים? ומה יקרה ביום הרכבת הקואליציה? האם המפלגה תסכים לשבת בכפיפה אחת עם אויבתה המרה, ישראל ביתנו? האם תסכים לשבת בממשלת שמאל שתרכיב ציפי לבני, למרות הצהרות ישי כי יתמוך בבנימין נתניהו להרכבת הממשלה? מה תדרוש המפלגה בתמורה לכך? האם תמשיך להתעקש על קצבאות הילדים?

שאלות אלו ואחרות תוכלו להפנות היום לח"כ אלי ישי בוואלה! LIVE. טקבקו שאלות כבר עכשיו, גם בוידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully