וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: קדימה תביא לירי טילים על נתב"ג

מנהיג הליכוד סייר בבית אריה ואמר כי תוכניתה של קדימה לערוך עוד נסיגות היא מסוכנת. לדבריו, הוא שוקל למנות את יעלון לשר ביטחון

מערכת וואלה!

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו סייר היום (שישי) בהתנחלות בית אריה שבשומרון, ואמר כי אין לבצע נסיגות נוספות משטחים שעלולים לירות מהם טילים לכיוון השפלה. לדבריו, "קדימה" מתכוונת לערוך עוד נסיגות, דבר שעלול להביא להשתלטות חמאס ואירן על השטחים וכתוצאה מכך לירי של טילים אל השפלה ואל נתב"ג.

בראיון לערוץ הראשון גילה מנהיג הליכוד כי הוא שוקל למנות את הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון לתפקיד שר הביטחון. בתשובה לשאלה אם הוא מתכוון למנות את אהוד ברק לשר ביטחון, אמר נתניהו, כי הוא עליו לנצח קודם בבחירות. עם זאת, הוא הוסיף כי "יש מועמד מצוין, בוגי יעלון".

נתניהו ביקר במרומז את התנהלות הממשלה במבצע "עופרת יצוקה". לדבריו, "היה צריך להשלים את המלאכה ואנחנו נשלים אותה". הוא הוסיף, כי "הבסיס של החמאס צריך ללכת, לא יהיה בסיס טרור אירני בפאתי אשקלון". נתניהו ציין, כי ישראל צריכה ממשלה חזקה כדי להתמודד עם אירן, עם החמאס והחיזבאללה ועם הקשיים הכלכליים. "אנשים אומרים שאני בלאו הכי יהיה ראש ממשלה, אז אני יכול לתת את הקול שלי לליברמן ולאחרים", אמר, "אבל אז היכולת שלנו להוביל את המדינה תהיה הרבה יותר קשה. אנחנו לא רוצים ללכת לבחירות כל שנה וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully