וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסון: ליברמן מחזק את המפלגות הערביות

ח"כ ישראל חסון, שעזב את ישראל ביתנו והצטרף לקדימה, אמר בוואלה! LIVE כי הקמפיין של מפלגתו לשעבר "אינו אחראי"

מערכת וואלה!

(עריכת וידאו: נעמה דרור)

ח"כ ישראל חסון, המתמודד בבחירות מטעם מפלגת "קדימה" אמר היום (חמישי), כי חסון אמר, כי עמדותיה של ישראל ביתנו מחזקות למעשה את המפלגות הערביות."כולם מדברים על ברית הזוגיות, אבל ברית הזוגיות היחידה שקיימת במדינת ישראל היא בין המפלגות הערביות לישראל ביתנו", אמר חסון בראיון לאולפן הבחירות של וואלה! LIVE. "המפלגות הערביות זקוקות למהלכים האלו. הם בנויות על כך שלא יהיה דו קיום", אמר.

ח"כ חסון הוסיף כי הוא מוטרד מקמפיין הבחירות של ישראל "ביתנו", אותו הגדיר כ"לא אחראי". לדבריו, "העובדה שבמדינת ישראל יש 16 או 17 מנדטים שכורכים את ערביי ישראל בסוגיה הפלסטינית הוא חמור בצורה בלתי רגילה". חסון הוסיף, כי קמפיין כזה דוחף את ערביי ישראל להקצנה. "מי שדוחף אותם לפינה, כופה על כמעט 20 אחוז מהאוכלוסיה לדחוף חזרה כדי למצוא את האיזון", אמר.

חסון גם נימק את החלטתו לעזוב את "ישראל ביתנו" ולחבור לקדימה. "המצב הרבה יותר מורכב ומסובך מהאופן הפשטני שמציגים לנו אותו", אמר, "זו מציאות מורכבת שחייבת לשלב גם גישה של הידברות וגם גישה שיוצרת מאזן הרתעה באזור. המפלגה היחידה שבעצם בתוכה מתקיימים שני הדברים האלה ואין בה קיצונית, אלא יותר מרכז עם שוליים ימינה ושמאלה זאת קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully