וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד נלחמת בסרטן, ומנצחת

שריל קרואו

בפברואר 2006 הודיעה שריל קרואו כי אובחן אצלה סרטן השד. מאוחר יותר, רופאיה של הזמרת הודיעו שהיא עברה את הניתוח בהצלחה

רוד סטיוארט

סרטן בלוטת התריס התגלה בבדיקה שגרתית של הזמר הבריטי רוד סטיוארט באפריל 2000. מאוחר יותר נותח סטיוארט, הגידול בגופו הוסר בהצלחה יום למחרת אך הזמר עדיין חשש כי קולו הצרוד, הכה מאפיין אותו, נפגם עקב הניתוח. למרבה המזל, חששותיו התבדו והוא ממשיך ליצור. "מחלת הסרטן גורמת לך להבין מה באמת חשוב ונותנת לך פרספקטיבה נכונה", אמר סטויארט.

קיילי מינוג

במאי 2005 הודיעה קיילי מינוג, הזמרת האוסטרלית ומושא הפנטזיות של נערים בשנות ה-80, כי היא חולה בסרטן השד. לאחר שנתיים של טיפולים הודיעו לה רופאיה כי היא החלימה לחלוטין מהמחלה והזמרת זכתה לפופולריות מחודשת.

שרון אוסבורן

שרון אוסבורן, מלכת הריאליטי ואשתו של כוכב הרוק אוזי אוסבורן, עברה עברה ב-2002 ניתוח להסרת שתי בלוטות לימפה חשודות שנמצאו במעי בגופה. היא ציפתה להחלמה מלאה, אולם באחת משתי הבלוטות שנבדקו, נמצאו תאים סרטניים. היא סיפרה כי הסרטן בגופה התפשט מעבר למעי, ושהיא תזדקק לטיפול רפואי נרחב, כולל טיפולים כימותרפיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

סינתיה ניקסון

באפריל 2008 גילתה סינתיה ניקסון, הלוא היא מירנדה מ"סקס והעיר הגדולה", כי היא לוקה מזה שנה וחצי במחלת סרטן השד. היא עברה הקרנות שונות והוציאו לה את הגוש מהשד. כיום היא הדוברת של ארגון סרטן השד בארה"ב.

אידי פאלקו

אידי פאלקו, כוכבת "הסופרנוס" התגברה על מחלת סרטן השד במהלך 2008. פאלקו, בת 41, גילמה ב"הסופרנוס" את כרמלה סופרנו, אשתו בנפרד של ראש המאפיה, טוני. היא זכתה בשלושה פרסי אמי כשחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה.

כריסטינה אפלגייט

כריסטינה אפלגייט, מי שכיכבה כקלי בנדי בסדרה "נישואים פלוס" וכיום מככבת בסדרה "סמנתה מי?", אובחנה כחולה בסרטן השד באוגוסט 2008. השחקנית החליטה לכרות את שני שדיה אחרי שהתברר כי היא בעלת סיכון גנטי גבוה לחלות שוב בסרטן השד. אפלגייט, 36, כיהנה בעבר כדוברת אחת האגודות האמריקאיות להגברת המודעות והמלחמה בסרטן השד. אמה של אפלגייט חלתה בסרטן מאותו הסוג, והחלימה.

רוברט דה נירו

במקרה של זוכה האוסקר רוברט דה נירו, היה זה סרטן הערמונית. הוא נחשף באוקטובר 2003 ודיווח באמצעות איש יחסי הציבור שלו לכל העולם, כי חלה בסרטן הערמונית אשר התגלה בשלב מוקדם בזכות הבדיקות הסדירות.

אוליביה ניוטון ג'ון

ב- 1992 עברה השחקנית והזמרת האוסטרלית אוליביה ניוטון ג'ון, שהתפרסמה בזכות תפקידה במחזמר "גריז", ניתוח לאחר שנתגלה בגופה סרטן השד. כהוקרה על תרומתה לעולם הבידור, למלחמה בסרטן השד ולאיכות הסביבה, הוענקה לאוליביה ניוטון ג'ון ב- 2006 מדליית ה-OAM, אות הכבוד הגבוה ביותר באוסטרליה. אביה של ניוטון ג'ון מת אף הוא מסרטן הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully