וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "לא אשב בממשלת נתניהו-ליברמן"

שר הביטחון הבהיר כי אין בכוונתו להיכנס לקואליציה שלא תואמת את דרכה של מפלגת העבודה. נתניהו: "לא תהיה ממשלת רוטציה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק, דחה בצהרים (חמישי) אפשרות שמפלגתו תיכנס לקואליציית ימין עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, אם קווי היסוד שלה לא יתאמו את אלה של מפלגת העבודה. בראיון לקול ישראל אמר ברק כי "אין שום סוד, אני לא אשב בשום ממשלה שקווי היסוד שלה ודרכה לא יהיו מתאימים לדרכי ואני לא רואה שם לא את ליברמן ולא את נתניהו".

כשנשאל על המנדטים המעטים שהסקרים מנבאים לעבודה למרות המבצע בעזה, השיב ברק: "לא עשיתי את הכל לבד. המקור העיקרי לתנופה הוא צה"ל, הרמטכ"ל, השב"כ, המפקדים והלוחמים שמתרוממים ממחסות. יש אנשים שכוחם בלשונם, אבל אני מתרכז במעשים".

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הסביר בראיון ששודר אף הוא בקול ישראל את התחזקותן של מפלגות הימין ובראשן ישראל ביתנו על חשבון הליכוד: "יש תופעה שצריך לשים לה קץ, אני מאמין שרוב המצביעים של האיחוד הלאומי רוצים דרך של עוצמה, הדרך של הליכוד. הם רוצים שנילחם בטרור ולא נרד מרמת הגולן או שנחלק את ירושלים. כל הצבעה שהיא לא ליכוד במחנה הלאומי, מחזקת את קדימה".

נתניהו דחה על הסף את האפשרות שמפלגתו תסכים לממשלת רוטציה עם קדימה: "לא תהיה שום רוטציה, צריך לבחור כאן בשתי דרכים. אני מבין את המציאות, אני חושב שאני מבין את העולם הערבי ואת העולם המוסלמי ואת העולם המערבי. אירן מחמשת את הטרור סביבנו ומישהו צריך לטפל בזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully