וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל ביתנו: לא פוסלים להמליץ על לבני

ח"כ יצחק אהרונוביץ' אמר כי "אנחנו מעדיפים את הליכוד, אבל לא פוסלים את לבני". לדבריו, "ליברמן מאוד מעוניין בתיק הביטחון"

"יש מצב שישראל ביתנו תלך לקואליציה עם לבני, מעולם לא פסלנו אותה", כך אמר הבוקר (חמישי) ח"כ יצחק אהרונוביץ' (ישראל ביתנו) בראיון בגלי צה"ל. לדבריו, "ההעדפה שלנו היא אמנם המחנה הלאומי ולכן היינו רוצים להקים ממשלה עם הליכוד, אבל מעולם לא פסלנו את לבני". אהרונוביץ' ציין כי "כמו שזה נראה כרגע, אנו נהווה את לשון המאזניים ונעדיף את הליכוד, אבל כאמור - אנו לא פוסלים את לבני".

אהרונוביץ' בירך את הצהרתו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, לפיה הוא ימנה את אביגדור ליברמן ל"שר חשוב" בממשלתו. לדבריו, "סוף-סוף נתניהו אמר את הדבר הנכון, אבל נמתין עד אחרי הבחירות כדי לראות האם הדבר יתממש". כשנשאל על התיק שליברמן ידרוש, השיב אהרונוביץ' כי "ליברמן אמר מספר פעמים בעבר שהוא מעוניין בתיק הביטחון, אבל הכל פתוח".

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר אמש כי אם ייבחר לראשות הממשלה, יפעל "לצרף את ישראל ביתנו לממשלה ואת אביגדור ליברמן כשר חשוב בממשלה". נתניהו נשא דברים בכנס מטה העולים של מפלגתו והבטיח למשתתפים: "אם תצביעו ליכוד נקבל ממשלה יציבה". לדבריו, "אני יודע שרוב הציבור דובר הרוסית רוצה אותי כראש הממשלה ואני מעריך את זה מעומק הלב. אם כל אחד מכם יגיד שאני כבר נבחרתי ויצביע לממשלה אחרת, הליכוד ייחלש ולא נוכל להקים ממשלה יציבה. מי ירוויח מזה? קדימה ומפלגות השמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully