וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "נגיב באחריות ובשיקול דעת"

שר הביטחון הצהיר כי ישראל תגיב על ירי הרקטות ותקף את מבקריו. "אנשים שמעולם לא החזיקו רובה ביד מתלהמים ומחפשים כותרות"

"אנחנו נגיב, אבל נגיב באחריות ובשיקול דעת. אני ממליץ לכולם לתת אמון ברמטכ"ל, במפקדים, ואני אומר עם כל הצניעות: אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו עושים. נגיב בצורה הנכונה והיעילה ביותר". כך הצהיר הערב (ראשון) שר הביטחון אהוד ברק בתגובה לירי 13 רקטות ופצצות מרגמה היום לעבר שטח ישראל.

בראיון לערוץ 2 תקף שר הביטחון את הפוליטיקאים שמתחו ביקורת על אוזלת היד של הממשלה. "אנשים שבחלקם לא החזיקו מעולם רובה ביד, בחלקם מעולם לא נלחמו, ולפעמים אפילו לא מבינים על מה בדיוק מדובר", אמר ברק. "אנשים כאלה מתלהמים", הוסיף. "כרגע זו באמת עונת בחירות. כולם רוצים כותרת, כולם רוצים שורה תחתונה. מה שצריך זה שכל ושיקול דעת, וזה מה שצריך לשלוט".

לדברי ברק, "שמונה שנים היו קסאמים בעוטף עזה, שלוש ממשלות. כל הכוכבים הנזכרים, כל המועמדים לראשות הממשלה, ליברמן וישי אפילו, כולם היו בממשלות ולא עשו שום דבר, עד שהממשלה שלנו הגיעו. כשכולם התלהמו, הכנו את הפעולה, אחר כך ביצענו אותה, אני אומר לכם, אני מצדיע לצה"ל, ואני אומר יותר מזה, יתכן שיצטרכו להכות בחמאס עוד פעם. גם אז, מי שיכה בחמאס ביעילות זה אנחנו ולא אלה שמתלהמים ומתברברים".

שר הביטחון ציין, כ ספק אם חמאס הוא זה ששיגר את הרקטות. "נדמה לי אפילו שההיפך הוא הנכון", אמר, "ולמרות זאת אנחנו רוצים לאותת לחמאס שגם העובדה שארגונים קטנים אחרים יורים לא יעבור בלי תגובה. לכן אני חוזר ומרגיע את כולם, נגיב".

ברק גם נשאל על היערכות מערכת הביטחון לניסיונות של חיזבאללה לבצע פיגוע לקראת יום השנה לחיסול עימאד מורנייה. "אני יכול גם מכאן להעביר אזהרה לחיזבאללה לא לנסות אותנו", אמר. "זה יכול לא להשתלם לו כל כך. אבל זה נכון שישראל בכלל ובחוץ בפרט צריך להיות יותר עירני מאחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully