וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! LIVE: שולמית אלוני וגדעון סער

השרה לשעבר ממרצ תתארח באולפן ומיד אחריה יתראיין מקום 2 בליכוד. מה הם חושבים על ירי הרקטות והאם על מרצ לשבת במממשלה הבאה?

חברת הכנסת והשרה לשעבר שולמית אלוני תתארח היום (שני) בוואלה! LIVE ותשיב לשאלות הגולשים. מייד אחריה יתארח כאן בוואלה! LIVE ח"כ גדעון סער המדורג במקום השני ברשימת הליכוד.

במשך השנים התפרסמה כלוחמת למען זכויות אדם ונגד כפייה דתית במסגרת סיעת רצ ובמרצ. היא פרשה מפעילות פוליטית בשנת 1996, וכיום מוצבת אלוני במקום ה-120 ברשימת התנועה החדשה-מרצ.

כמי שבילתה שנים רבות במערכת הפוליטית, האם אלוני חושבת שהפוליטיקאים של היום מושחתים יותר מבעבר? האם לדעתה על ישראל לנהל משא ומתן ישיר עם חמאס ואיך לדעתה צריכה ישראל להגיב לירי רקטות לשטחה? והאם היא מצפה מהמפלגה לנסות ולהשתלב בממשלה הבאה, גם אם זו תורכב בידי בנימין נתניהו?

ח"כ סער שיופיע אחריה יצטרך להתמודד עם השאלה האם ממשלה בראשות הליכוד תנהל תהליך מדיני מול הפלסטינים, ואם כן מה היא מוכנה להציע להם? האם סער צופה שיתגלעו קשיים או סכסוכים בין נשיא ארצות הברית ברק אובמה לבין בנימין נתניהו, במקרה שהאחרון אכן יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל?

שאלות אלו ואחרות תוכלו להפנות לשרה לשעבר שולמית אלוני ולח"כ גדעון סער. טקבקו שאלות כבר עכשיו, גם בוידאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully