וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית הכלכלית של אם השמינייה

לאם שילדה שמיניה יש עוד 6 ילדים מתחת לגיל 8. העובדה שהיא חד הורית ומובטלת לא מדאיגה אותה: היא מתכננת קריירה טלוויזיונית זוהרת

האישה שילדה שמינייה בשבוע שעבר בקליפורניה מחפשת דרך לפרנס את ילדיה הרבים. ה"טיימס" הלונדוני מדווח כי היא הציבה לעצמה מטרה לגייס שני מיליון דולר מראיונות טלוויזיוניים ומפרסומות, בתקווה שיסייעו לה בגידול הילדים.

נדיה סולימן, חד הורית מובטלת בת 33, מגדלת בנוסף לשמינייה החדשה את ששת ילדיה הקודמים. יש לה 14 ילדים מתחת לגיל שמונה, כולם מהפריות מבחנה, ועכשיו היא מתכננת לעצמה קריירה כמומחית ילדים טלוויזיונית. עדיין מרותקת למיטת בית החולים, היא כבר מנסה להשיג שתי דמויות בעלות עוצמה רבה – גורו הטוק שואו אופרה ווינפרי, ומגישת "בוקר טוב אמריקה" דיאן סוייר.

מומחית ילדים? התגובה הציבורית ללידת השמינייה לא תמיד היתה אוהדת: רבים שאלו כיצד החד הורית המובטלת יכולה לגדל 14 ילדים, לאחר שששת הראשונים, שאחד מהם אוטיסט, כבר "חנקו" את התקציב המשפחתי. גם הוריה של סולמן אינם יכולים לעזור, לאחר שהם קנו לה דירת שני חדרים, אך נכנסו עקב כך לחובות שאילצו אותם לוותר על ביתם. הם הכריזו על פשיטת רגל ועברו להתגורר עם בתם והנכדים. האב אפילו שוקל לשוב למולדתו עירק ולעבוד שם כמתרגם וכנהג. הציפיות כעת מופנות אל התהילה והעושר שהטלוויזיה יכולה להעניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully