וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "עסקת שליט לא תושלם עד הבחירות"

שר הביטחון אמר בראיון לערוץ 2 כי "המבצע בעזה קידם את המאמצים להשבתו של גלעד". על ליברמן: "לא יישב בממשלה בראשותי". לבני: "לציבור נמאס מפוליטיקה של סחטנות"

"עסקת שליט לא תושלם עד הבחירות", כך אמר הערב (שבת) שר הביטחון ויו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק בראיון בערוץ 2, בו השתתפו שלושת המועמדים המובילים לראשות הממשלה. לדבריו, "המבצע בעזה קידם את המאמצים להשבתו של גלעד. טובי המוחות במדינה עוסקים בנושא". ברק גם תקף את יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, ואמר "ליברמן לא יישב בממשלה בראשותי". לדבריו, "צריך להפריד בין האזרחים הערביים תומכי החוק לבין אלה החותרים תחת המדינה".

ברק גם התייחס למתיחות ברצועת עזה ואמר "אם חמאס ינסה אותנו, הם יחטפו עוד מכה קשה". לדבריו, "אנחנו בעיצומו של תהליך שיוביל לשקט, אבל יכול להיות שלא נצליח". בנוגע להצעות שקיבל מהמועמדים האחרים לשמש כשר ביטחון בממשלתם אמר ברק כי " לא דרוש לי סידור עבודה, אני רץ לראשות הממשלה".

יו"ר קדימה שרת החוץ ציפי לבני אמרה כי "לציבור נמאס מפוליטיקה של סחטנות". לדבריה, "אני מציעה ללכת עם עמוד שדרה לא להיכנע לסחטנות". כשנשאלה על העימות האחרון בינה לבין ש"ס, אמרה לבני כי "אני לא נגד הדת, אבל צריך לשמר את המורשת היהודית בצורה המתגמלת גם את התורמים למדינה". בנוגע לפגיעה באזרחים פלסטינים במהלך המבצע בעזה, אמרה לבני כי "תושבי עזה הביאו את החמאס על עצמם והם צריכים להוקיע אותו".

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו הבטיח כי ממשלה בראשותו תעלה את שכר המינימום במשק. "אפשר להעלות את שכר המינימום רק כשהמשק צומח וזו המשימה העיקרית שלי". כנשאל לגבי פינוי המאחזים הבלתי חוקיים בגדה המערבית, אמר נתניהו כי "אני תומך בעמדת מערכת הביטחון כי יש להגיע להסכמה בנוגע לפינוי המאחזים". לדבריו, "יש גם הרבה מוסר כפול, למה לא מדברים על הבנייה הבלתי חוקית בגליל ובנגב?".

נתניהו גם התייחס לתוכניתו של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן בנוגע לאזרחי ישראל ואמר כי "מי שתורם למדינה יקבל זכויות, ומי שפוגע במדינה, נפעל נגדו בכל האמצעים החוקיים". בנוגע להתנתקות ברצועת עזה, אמר נתניהו כי "התפטרתי לפני ההתנתקות ובגללה. הזהרתי שיירו טילים לעבר אשקלון ובאר שבע. אצלי לא יהיו נסיגות כאלו".

בתגובה לדברי נתניהו, לפיהם יפעל נגד הגורמים בקרב ערביי ישראל הפוגעים בישראל, מסרה התנועה החדשה מרץ כי "ביבי הישן יצא מן הארון. מדובר במסית ימני קיצוני ולמעשה בליברמן בלי זקן. לא נשב בממשלה יחד עם ביבי וליברמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully