וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לנצל את המבצע בעזה לקידום תהליך השלום"

שרת החוץ נפגשה עם שגריר ארה"ב בישראל ואמרה כי "מבצע עופרת יצוקה צריך לשמש כנקודת מפנה באזור. על ארה"ב והקהילה הבינלאומית להשתמש בו לשינוי המציאות"

"מבצע 'עופרת יצוקה' יכול וצריך לשמש כנקודת מפנה לא רק מבחינת השקט ששב לתושבי הדרום, אלא גם בכל הקשור לחיזוקם של תהליכים אזוריים שישראל וארה"ב מבקשות לקדם". כך אמרה הבוקר (שני) שרת החוץ ציפי לבני בפגישה עם שגריר ארצות הברית בישראל ג'ים קנינגהם.

לבני הוסיפה כי "המבצע שינה אסטרטגית את מעמדם של החמאס והכוחות הקיצוניים והוא יכול לשמש כמנוף בידי ארה"ב והקהילה הבינלאומית לשינוי המציאות בתקופתו של הממשל החדש. ישראל הבהירה כי לא תחזור לסטטוס-קוו ששרר כאן לפני המבצע, וכחלק מכך יש לנצל את חולשתו של חמאס ולשלב ידיים ביצירת הזדמנויות שמחזקות את הכוחות המתונים באזור".

הפגישה בין השניים נערכה לקראת ביקורו של השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל בהמשך השבוע. לדברי לבני, "ביקורו של השליח האמריקאי הוא הזדמנות עבורנו לתאם עמדות עם הממשל החדש ולעסוק באתגרים המשותפים לנו. נציג בפני הסנאטור מיטשל את מפת האיומים באזור והדרכים המשותפות להתמודד מולם במצב שלאחר פעילות צה"ל ברצועת עזה".

בפגישה עדכן השגריר האמריקאי את לבני על הפעולות שננקטות על ידי הממשל האמריקאי נגד ההברחות לרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully