וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "המילואימניקים נחוצים להגנת ישראל"

לדברי שר הביטחון, "לא נגיע לשלום מבלי שנהיה חזקים ונחושים להגן על עצמנו". אלוף פיקוד הדרום: "אנחנו לא יכולים בלי אנשי המילואים"

מערכת וואלה!

(צילום: יונתן אופק, עריכת וידאו: איילת שולמן)

"למרות כל הקשיים שיש לנו, אנחנו על הדרך הנכונה. מי שרוצה דוגמא יסתכל על שלושת השבועות של מבצע עופרת יצוקה, במסגרתו צה"ל היה דרוך ומוכן. העורף חיזק את צה"ל וצה"ל חיזק את העורף", כך אמר הערב (רביעי) שר הביטחון אהוד ברק, בדיון שעסק בסוגיית נחיצות שירות המילואים, במסגרת השקת הסדרה "מדינה במיל" בערוץ 1. ברק הדגיש כי שירות המילואים נחוץ לשמירה על מדינת ישראל, ואמר כי "לא נגיע לשלום מבלי שנהיה חזקים, דרוכים ונחושים להגן על עצמנו".

אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט, שנכח בדיון, חיזק את דבריו של ברק: "אנחנו לא יכולים בלי אנשי המילואים, מילואים זה לא תחביב. אנשי מילואים צריכים משימה ברורה ומוגדרת, יחס ומשאבים ותמיכה כדי לבצע את המשימה". בהתייחסו למבצע עופרת יצוקה, אמר גלנט כי "חיילי המילואים הוכיחו את נחיצותם. אני גאה בכם".

בתוך כך, ארגוני המילואים שלחו היום מכתב זועם לברק בעקבות סירובו לדחות התחייבויות כספיות של אנשי מילואים שגויסו במסגרת מבצע עופרת יצוקה. "מכיוון שהחוק אמור לפעול רק ברגע שמוכרזת מלחמה, ומעולם לא הכריזו בישראל על מלחמה תוך כדי המערכה, היתה התחייבות מפורשת שברגע שנשלחים צווים חריגים החוק מופעל", אמר אלוף משנה (במיל') אבי סייג מארגון מג"דים, מח"טים וטייסים במילואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully