וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילביו ברלוסקוני שוב פולט

ראש ממשלת איטליה עורר סערה לאחר שאמר כי "מקרי האונס ימשכו, אלא אם כן מספר החיילים יהיה כמספר הנערות היפות"

ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני, שהבטיח להקצות 30 אלף חיילים למלחמה בפשיעה לאחר שורה של מקרי אונס שאירעו ברומא, עורר היום (ראשון) סערה, לאחר שאמר כי "מקרי האונס ימשכו אלא אם כן מספר החיילים יהיה כמספר הנערות היפות".

ברלוסקוני, שנבחר שוב לראשות הממשלה לפני כשנה והעביר 3,000 חיילים לעזרת המשטרה, אמר אתמול כי יכפיל את המספר הזה פי 10. הצהרותיו של ברלוסקוני עוררו את זעם מתנגדיו, שטענו כי הוא הופך את איטליה למדינת משטרה.

האופוזיציה במדינה טענה כי שלושה מקרי אונס ברוטאליים שבוצעו החודש ברומא מוכיחים כי העברת חיילים למשטרה לא הצליחה להפחית את הפשיעה. ברלוסקוני הגיב היום לדברים ואמר כי "מקרים כאלה תמיד קורים, אפילו במדינות עם משטר צבאי ובמדינות משטרה". לדבריו, "אנחנו לא יכולים להקים כוח גדול מספיק כדי להימנע מכך. ניאלץ לגייס כמות של חיילים הזהה לכמות הנערות היפות. אני לא חושב שנצליח בכך".

"ברלוסקוני חייב להימנע מאמירות פוגעניות על נשים", אמרה שרת הצללים לשיוויון ויטוריה פרנקו. "בעיקרון, מה שהוא אומר זה שאם אישה יוצאת לבד מביתה, היא מסתכנת באונס או תקיפה בגלל שהמדינה לא מסוגלת להגן עליה".

הפוליטיקאית הימנית אלסנדרה מוסוליני, הפועלת נגד פסיקות בית משפט המקלות עם אנסים ועברייני מין אמרה: "העובדה היא שאנחנו צריכים כל כך הרבה חיילים בגלל שיש כל כך הרבה גברים מכוערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully