וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרים: ברק וליברמן מתחזקים בעקבות המלחמה

בסיום מבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה מסתמנת התחזקות של ישראל ביתנו ושל מפלגת העבודה. קדימה ממשיכה לאבד גובה

סקרי העיתונים הבוקר (שישי) מצביעים על התחזקות גוש הימין על חשבון קדימה. מסקר "מעריב - טלסקר" עולה כי בעוד הליכוד שומר על כוחו (28 מנדטים), "ישראל ביתנו" צוברת לעצמה עוד שני מנדטים ומשתווה בגודלה למפלגת העבודה עם 16 מנדטים. קדימה לעומת זאת מאבדת שני מנדטים ומתייצבת על 24 מנדטים.

ש"ס שומרת על כוחה במקום החמישי עם תשעה מנדטים, ואחריה מרצ המרוויחה עוד מנדט ביחס לסקר הקודם ומחזיקה בשישה מנדטים, כמו גם יהדות התורה שהתחזקה גם היא במנדט אחד. בגזרת הציונות הדתית מתחזקת מפלגת הבית היהודי ועולה לארבעה מנדטים בעוד האיחוד הלאומי מאבד מנדט ומסתפק בשני מנדטים בלבד. חד"ש שומרת על כוחה עם ארבעה מנדטים וכך גם בל"ד עם שניים. רע"ם-תע"ל לעומת זאת מאבדת מנדט וניצבת על שלושה מנדטים בלבד.

סקר "ידיעות אחרונות – דחף" מציג דווקא את ברק כמרוויח מאירועי השבוע. הליכוד ניצב בראש עם 29 מנדטים, קדימה זוכה ב-25 מנדטים ואילו העבודה מתחזקת ומסתמנת כמפלגה השלישית בגודלה עם 19 מנדטים. ישראל ביתנו זוכה ב-14 מנדטים, ש"ס בעשרה מנדטים, יהדות התורה בשישה מנדטים ואילו מרץ בחמישה מנדטים. חד"ש נשארת יציבה עם ארבעה מנדטים ואילו האיחוד הלאומי ורע"ם-תע"ל גורפות שלושה מנדטים כל אחת. את הרשימה סוגרות בל"ד והבית היהודי הנכנסות בדוחק לרשימה עם שני מנדטים למפלגה. הסקר מבוסס על תשובותיהם של 501 אנשים, מדגם מייצג של המצביעים בבחירות. טעות הדגימה: 4.4%.

  • עוד באותו נושא:
  • סקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully