וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרם ערבי? תכינו חומוס ותשתקו

פאיז עבאס פרסם דעה הקוראת לערבים להגיב על החרמת עסקיהם בחרם על עסקים יהודים. הגולשים מגיבים: "היהודים הם המאוימים"


לכולנו יש בעיה. ליהודים ולערבים (מיכאל)

אני מבין אותך פאיז. אתה ממש צודק. רוב אזרחי המדינה הערבים הם אזרחים שלווים שרוצים לחיות חיים טובים (כמו רוב היהודים). למרבה הצער, "ההנהגה" של המגזר הערבי שונה ומסיתה נגד המדינה היהודית. אני כיהודי ממוצע, מוטרד מאוד מהעוינות של "מנהיגכם" ואלפי תומכיהם. כאשר עושים מהומות, מיידים אבנים בכלי רכב, כמעט עושים מעשי לינץ' ביהודים (ואפילו שהפורעים הם מיעוט יחסי!) אני כמו הרבה יהודים מרגיש מאוים ובאופן אוטומטי מחפש לגמול רעה תחת רעה. זה לא טוב אבל ככה זה.עם הזמן, זה נרגע. למען האמת ולמרבה הצער, אני לא רואה פתרון שפוי באופק.

מר פאיז הנכבד (המצליף)

אנחנו היהודים מפחדים, כן מפחדים להכנס אליכם למסעדות ו/או לעסקים שלכם כי לעולם אין לדעת מי מכם פתאום "ישתגע" ואז יהרוג את כל הנוכחים במקום כי הבטיחו לו מאיזה ארגון טרור שאם יעשה כך יעלה לשמיים ויבטיחו לו גם קצבה חודשית למשפחתו לכל החיים אז למה לא להשתגע? ולהרוג יהודים באותה כפית?

זה לא חרם - זה חשש

מת לראות אותך הולך למאה שערים ונכנס שם למסעדה או לאיזו התנחלות מלאה בקיצונים. אתה רוצה להאשים מישהו-תאשים את העם שלך בקיצוניות הידועה לשמה שלכם-אתם גרמתם לנו לחשוש להגיע אליכם, אתם הייתם יותר אלימים במהלך כל השנים,אז אם אתה מחפש אשמים אולי כדאי שתסתכל קודם בחצר האחורית שלך ואולי תמצא שם כמה אשמים למצב הזה-אני אישית לא אלך למקום פרו-פלסטיני-במקרה הטוב-זה סיכון חיים,במקרה הרע זאת בקשת התאבדות!

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

זה לא חרם - זה מפחד

זה נכון שהיו כמה מקרים של יהודים שפגעו בערבים כי הם ערבים, אבל הרוב המוחץ של מקרים שכאלה הוא הפוך. ערבי שדוקר/דורס/מתפוצץ/יורה/תוקף בגרזן יהודי. ידוע לכול כי ערביי ישראל, ברובם, מזדהים הזדהות מוחלטת עם הפלסטינים ומאבקם. לכן, אני לא רוצה לקחת סיכון. אני הולך בלילה עם הכלב שלי, ומפחד שאחד הערבים באתר הבנייה הסמוך יחליט שהיום בא לו לרצוח יהודי. אני גם רוצה לחדד, שכל זה נכון רק לגבי הערבים המוסלמים ולא הנוצרים.

טול קורה מבין עיניך (בני)

אתם מחרימים את חובותיכם כלפי מדינת ישראל. לא משרתים אותה שלוש שנים, אפילו לא בשירות לאומי לקהילה שלכם. לא משלמים ארנונה, מס הכנסה, מע"מ, ועוד. מפגינים נגד המדינה תחת כל עץ רענן. מפגינים סולידריות עם אויבי המדינה הזו. לא מקבלים את מגילת העצמאות בעניין מדינת היהודים.
שמענו על ה"חברים היהודים" שלכם... בהזדמנות הראשונה שתיפול לידכם, תפגינו נגדם, תתקעו סכין בגבם, ואף תשלחו אותם לעזאזל. אתם נהנים מכל טוב בארץ הזו ולא בזכות העם הפלסטיני אלא למרות העם הפלסטיני.

לא הוטל חרם עליכם (רם רם)

הבאתם את זה עליכם. התפרעויות, זריקת אבנים ופעילות נגד מדינת ישראל, אז מה אתם חושבים שאנחנו צריכים לבוא ולתמוך בכם. תראו הבנה, נחמדות ואל תפעלו נגד מדינת ישראל, אל תשתפו פעולה עם אויביה המוצהרים דוגמת טיבי א-סנאע ודומיהם, ואז תראו שאנחנו חוזרים ונהנים ביחד אתכם מחיים רגועים. ועד שזה יקרה- תחרימו, ותראו את התוצאות בכיס, אנחנו לא מזוכיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully