וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בוואלה! LIVE: בני בגין

מה יהיה סדר היום המדיני של ישראל אחרי הבחירות? האם הליכוד יקים ממשלת אחדות? השר לשעבר יענה ב-15:00 על שאלותיכם

הוא נחשב לאחר מנסיכי הליכוד והתברג במקום החמישי ברשימת המפלגה לכנסת הבאה. ב-1996 הוא מונה לשר המדע בממשלתו של בנימין נתניהו, אך לאחר מספר חודשים פרש ממנה בעקבות אישור הסכם חברון. בהמשך הוא גם פרש מהליכוד, ולאחר שהנהיג את מפלגת האיחוד הלאומי ונכשל בבחירות, פרש מהחיים הפוליטיים. בחלוף עשר שנים החליט לחזור. ד"ר בנימין (בני) זאב בגין יתארח היום בוואלה! LIVE וישיב על שאלות הגולשים.

"בגין מסמל את היושרה, את האידיאלים, גם במישור האישי וגם במישור הלאומי", אמר יו"ר הליכוד נתניהו עם שובו של השר וחבר הכנסת לשעבר לפוליטקה. "אני רוצה להיעזר בניסיון שלו, ביושרה שלו ובמנהיגות שלו כדי לעזור להביא שינוי למדינת ישראל בתחומים הגדולים שדורשים את השינוי הזה". בתגובה אמר בגין, כי "ביבי התבגר בעשר שנים" וכי הוא עצמו הזדקן בעשר שנים, "וכך צריך לראות את הדברים כשמחליטים לעבוד יחד".

האם ברית בגין-נתניהו תחזיק הפעם מעמד? האם הליכוד יקים ממשלת אחדות אם ינצח בבחירות, או יעדיף ממשלת ימין צרה? מה יהיה סדר היום המדיני-ביטחוני של הממשלה הבאה? האם בתנאים מסוימים היא תסכים לוותר על רמת הגולן, כפי שראש הממשלה לשעבר מנחם בגין ז"ל ויתר על סיני? מה צריך לעשות כדי לשחרר את החייל החטוף גלעד שליט?

שאלות אלה ואחרות תוכלו להציג היום ב-15:00 לשר וחבר הכנסת לשעבר בנימין זאב בגין. אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully