וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בוואלה! LIVE: בנימין בן אליעזר

האם מפלגת העבודה תצטרף לכל ממשלה אחרי הבחירות? האם צריך לשחרר רוצחים תמורת שליט? שר התשתיות יענה ב-14:00 על שאלותיכם

הוא שר התשתיות הלאומיות ונחשב לאחד האנשים החזקים והמשפיעים ביותר במפלגת העבודה. מאז כניסתו לחיים הפוליטיים ב-1984 הוא כבר הספיק לכהן כשר הביטחון, שר הבינוי והשיכון ושר התקשורת. בנוסף, היה לו חלק מכריע בהיבחרו של אהוד ברק ליו"ר המפלגה לפני כשנתיים. בנימין (פואד) בן-אליעזר, מספר שמונה ברשימת העבודה לכנסת הבאה, יתארח היום בוואלה! LIVE וישיב על שאלות הגולשים.

לפני כחודש וחצי, ביום הפריימריז לבחירות מועמדי העבודה לכנסת, הכריז בן-אליעזר כי מפלגתו החבוטה תוכל להשיג אפילו 25 מנדטים. מאז אמנם עלתה המפלגה בסקרים, הודות לחלקו של ברק במבצע ברצועת עזה, אך עדיין רחוקה ממה שהפוליטיקאי הוותיק חזה לה.

האם מפלגת העבודה בכל זאת תצליח להפתיע בבחירות ולקבל יותר מ-15-14 המנדטים שצופים לה הסקרים? האם היא תיטול חלק בכל ממשלה שתקום אחרי הבחירות? האם הממשלה צריכה לשחרר מאות רוצחים בתמורה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט? מה עושה משרד התשתיות כדי לצמצם את התלות של משק האנרגיה הישראלי בספקי גז חיצוניים?

שאלות אלה ואחרות תוכלו להציג היום ב-14:00 לשר בנימין בן-אליעזר. אתם מוזמנים להשתתף בראיון בזמן אמת וגם להשאיר כבר עכשיו שאלות בטוקבקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully