וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד גולש אל הקלפי

חברת KCS מדווחת על גיוס עצום של מתנדבי הליכוד דרך אתר המפלגה, בו מקבלים הפעילים משימות הסברה

נשיאה ה-44 של ארצות הברית, ברק אובמה, ידע להשתמש היטב באינטרנט כדי לקדם את קמפיין הבחירות שלו ולגייס תרומות. כבר דובר על כך שאתר האינטרנט של הליכוד דומה לאתר של אובמה, ועכשיו נראה כי גם בנימין נתניהו נהנה מהטכנולוגיה ומשתמש בה כדי להעעצים את הפופולריות בקרב ציבור המצביעים. "מדי יום גולשים עשרות אלפי אנשים באתר האינטרנט של הליכוד, ובסך הכל אנו יודעים לדווח על מאות אלפי פעילים באתר", מסר מנכ"ל חברת KCS בניית אתרים, קובי חדד. לפי חברת KCS, כמויות האינפורמציה הקיימות באתר הליכוד מאובטחות באופן מוחלט, ולו ניסתה מפלגה אחרת לשלוף דטה בייס של מצביעים, הרי שהיא הייתה נתקלת במחסום שלא יאפשר לה לדלות מידע זה.

בימי מבצע "עופרת יצוקה" נתניהו בחר לערוך את ההסברה הישראלית, בין היתר באמצעות אתר הבחירות שלו, מה שגרם לפעילים רבים להיכנס, להתעדכן, לפתוח בלוגים אישיים, להביע דעות ולפרסם מאמרים. דרך האתר, קיבלו הפעילים משימות הסברה באתרי אינטרנט ברחבי העולם ובתוך כך השפיעו על דעת הקהל בעולם. בנוסף, האתר מאפשר ייצור צבא של טוקבקיסטים שנלחם במגיבים באתרים בחו"ל.

האתר של נתניהו מופיע בעברית, אנגלית ורוסית, ויש בו מערכות תומכות מתנדבים כדוגמת "המתנדבפון" – שמאפשר לפעילים גיוס בוחרים באמצעות האתר, לסווג אנשים לפי תחומי התנדבות המעניינים אותם ואפילו לתת להם משימות ספציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully