וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים סנה מסתער על הקול הרוסי

יו"ר מפלגת ישראל חזקה יקיים מסיבת עיתונאים, בה יציג תוכנית להסדרת נושא המעמד האישי בקרב יוצאי ברית המועצות לשעבר

ד"ר תא"ל (מיל') אפרים סנה מטיל את יהבו את קולות המגזר הרוסי. מפלגת "ישראל חזקה" בראשותו של סנה, פונה בימים אלה לקהל יוצאי חבר העמים, ומפיצה בקרב הציבור דובר הרוסית מהדורה מלאה ברוסית של ספרו השני של סנה, "ניווט בשטח מסוכן", העוסק בעתיד ישראל במזרח התיכון. לפני שבועיים, הפיץ מטה הבחירות של ישראל חזקה, כאינסרט מיוחד בתוך מהדורת סוף השבוע של עיתון "וסטי", את הביוגרפיה של סנה בשפה הרוסית, "אפרים סנה – לוחם העם היהודי", העוסקת בהרחבה בקורותיו של סנה כמי שלחם בחווה הסינית ובמבצע אנטבה, כמפקדה הראשון של יחידת 669, רצועת הביטחון של דרום לבנון, ועוד.

מחר (רביעי) יערוך ד"ר אפרים סנה, יו"ר מפלגת "ישראל חזקה", מסיבת עיתונאים מיוחדת לתקשורת בכלל, ולזו המשדרת בשפה הרוסית בפרט, במהלכה יציג תוכנית מהפכנית לטיפול בבעיות המעמד האישי של יוצאי חבר העמים בתחום הנישואין והקבורה. סנה אף ירחיב על תוכניתו למאבק בפשיעה וידבר ברוסית.

במטה ההסברה של ישראל חזקה מתכוונים להשקיע משאבים רבים בדוברי הרוסית, ומקווים להוות אלטרנטיבה משמעותית לישראל ביתנו בקרב ציבור העולים, בו זוכה המפלגה לתמיכה משמעותית. במפלגה מצביעים על כך שסנה דובר רוסית וזוכה להערכה בקרב ציבור דובר הרוסית בשל קורותיו כלוחם, מפקד, רופא ומדינאי, ובנוסף בשל עמדותיו הנחרצות בנושא חיסול שלטון החמאס והמלחמה בפשע. סנה צפוי לדבר ברוסית גם בתשדירי הבחירות של המפלגה בטלוויזיה וברדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully