וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים יוצאים לעבודה

ביה"ס "תיכון חדש" ערך "בחירות" בין תלמידיו, והעבודה וישראל ביתנו הכפילו את מספר המנדטים. הירוקים כמעט נעלמו מהמפה

מי שמחפש דוגמה נוספת להשפעת מבצע "עופרת יצוקה" בעזה, מצא אותה היום (ראשון) ב"תיכון חדש" בתל אביב. ב-10 בדצמבר, לפני הפעולה הצבאית נגד ארגון החמאס, ערך בית הספר בחירות בקרב תלמידי י"ב, והיום נערכו שוב בחירות. התוצאות מלמדות על זינוק בפופולריות של מפלגת העבודה וישראל ביתנו. העבודה כמעט הכפילה את כוחה מ-18 ל-35 מנדטים, ואילו מפלגתו של אביגדור ליברמן עלתה מ-6 ל-12 מנטים בקרב התלמידים.

בתקופה זו הגיעו למפגש עם התלמידים: ציפי לבני מקדימה, שלי יחימוביץ מהעבודה, חיים אורון ממר"צ ובני בגין מהליכוד. נראה שהדיו של המפגש עם לבני התפוגגו להם, כי התלמידים העניקו לקדימה 28 מנדטים, ירידה של 9 מנדטים מה-10 בדצמבר. גם מרצ-התנועה החדשה נפגעה בתקופה זו וירדה מ-9 ל-6 מנדטים. לעומתן, הליכוד שמר על כוחו וקיבל 27 מנדטים, ירידה של מנדט אחר לעומת המשאל הקודם.

המבצע בעזה סיפק עוד הוכחה לכך שסדר היום בבחירות הקרובות יהיה מדיני-ביטחוני, ועדות לכך ניתן לראות בצניחה של הירוקים, שאיבדו 13 מנדטים, מ-16 ל-3 בהצבעה שנערכה היום. ש"ס שמרה על כוחה - 4 מנדטים. בבחירות הנוכחיות הצביעו 151 תלמידים מתוך 180 תלמידי השכבה. 5 פתקים נמצאו פסולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully