וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ההכרזה על הפסקת האש: מטח לעבר ב"ש

5 רקטות נפלו בשטחים פתוחים סמוך לעיר. רקטות נפלו גם באשקלון ואשדוד. לא היו נפגעים. מהלך היום נורו יותר מ-20 רקטות לעבר ישראל

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

יותר מ-20 רקטות נורו במהלך היום (שבת) לעבר ישראל. סמוך לשעה 23:30, בזמן שראש הממשלה אהוד אולמרט ושר הביטחון אהוד ברק הכריזו על הפסקת אש חד צדדית בלחימה בעזה, נפלו חמש רקטות בשטחים פתוח באזור באר שבע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. כשעה קודם לכן, נפלה רקטה בשכונת מגורים באשדוד וגרמה להפסקת חשמל באזור. רקטה נוספת נפלה סמוך לאשקלון. בכל התקריות לא היו נפגעים, אך מספר בני אדם לקו בחרדה.

אחר הצהריים נפלו רקטות בשטחים פתוח סמוך לקריית גת, באזור אשקלון, באזור באר שבע, באזור שער הנגב, במועצה האזורית אשכול ובמועצה האזורית שדות נגב. בנוסף, שלוש פצצות מרגמה נורו לעבר כפר עזה ןהמועצה האזורית שער הנגב. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

עם זאת, הבוקר פגעה אחת הרקטות פגיעה ישירה בבית כנסת במושב במועצה האזורית מרחבים. למרבה המזל, היא נפלה בדיוק באחת ההפסקות בין תפילות השבת, ובית הכנסת היה ריק מאדם. מלבד שני אנשים שלקו בחרדה, לא היו נפגעים, אך נזק כבד נגרם למבנה. מאוחר יותר, התפוצצה רקטה נוספת סמוך לבית כנסת באופקים. גם במקרה זה לא היו נפגעים.

בשעות הצהריים, נפלו ארבע רקטות נוספות בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול. גם במקרים אלה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

מוקדם יותר, שלוש רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות אשכול ושדות נגב. בשלושת המקרים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מאוחר יותר, נפלה רקטה נוספת באזור המועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה זה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully