וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנית גולדווסר: "אודי היה מתגייס למבצע"

אלמנתו של אהוד גולדווסר נפגשה עם אנשי מילואים שגויסו למערכה בעזה והדגישה כי אם בעלה היה חי, הוא היה הראשון להתנדב למשימה

"קרנית גולדווסר, אלמנתו של רס"ר אהוד גולדווסר, אומרת כי לו בעלה היה חי היום, הוא היה הראשון להתגייס כאיש מילואים למבצע "עופרת יצוקה". גולדווסר אמרה את הדברים בפגישה שקיימה אתמול (ראשון) עם אנשי מילואים שגויסו למבצע.

אתר צה"ל מדווח כי את המפגש הייחודי שהתקיים במרכז אימוני היבשה בצאלים יזם קצין החינוך והנוער הראשי, תת אלוף אלי שרמייסטר כחלק ממאמצי ההסברה הערכית שמוביל חיל החינוך והנוער מאז החל המבצע ברצועה.

"הרבה אזרחים מעוניינים לתרום במצב הנוכחי לחיילים, לצה"ל. גם אני הגעתי מהטעם הזה. רציתי לחבק, לאהוב ולחזק אותם, זוהי סיטואציה מאוד מרגשת", העידה גולדווסר. "דיברתי אליהם מהלב, על התחושות שלי ועל האופן בו הם מצטיירים בעיני הציבור הישראלי".

מפקדים בכירים מזרוע היבשה סקרו בפני גולדווסר את מדיניות האימונים החדשה של מערך המילואים, שגובשה בעקבות לקחי מלחמת לבנון השנייה. "הדגשתי בפני המילואימניקים שלעם ישראל יש תחושת גאווה מצה"ל ומחייליו", ציינה גולדווסר. "אפשר לראות בוודאות שהדרג המדיני והדרג הצבאי יודעים מה הם עושים, שהכל מאורגן עד הפרט האחרון ושהלקחים הופקו".

בפגישתם עם גולדווסר, סיפרו חיילי השריון הנרגשים על האימונים האינטנסיביים ועל המוטיבציה הגבוהה והביעו עניין בדעת הקהל המקומית והלאומית. גולדווסר ציינה בפני חיילי המילואים כי נכונותם להתגייס למילואים מאחדת ומלכדת את החברה הישראלית ומבטיחה שהעם נושא על כתפיו את האחריות לעתיד המדינה והחברה הישראלית.

"גורלי קושר אותי בצורה מיוחדת לאנשי המילואים, סיפוריהם ותחושותיהם מוכרים לי", הסבירה גולדווסר. "יכולתי לראות בקהל חייל שממש דומה לאודי, וזה ברור לי – אם אודי היה כאן, הוא היה הראשון להתגייס למבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully