וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשלב הבא? צה"ל מזהיר מפני הסלמה בעזה

פלסטינים מדווחים כי קיבלו שיחות טלפון המזהירות כי "השלב הבא קרוב". חיה"א פיזר כרוזים המזהירים את תושבי הרצועה מהרחבת הפעולה: "נמשיך לתקוף מנהרות וטרוריסטים"

דובר צה"ל

(צילום: דובר צה"ל, עריכת וידאו: איילת שולמן)

כרוזים ושיחות טלפון מצה"ל מזהירים את תושבי עזה כי "השלב השלישי במבצע יחל בקרוב", כך מדווח רשת ה-BBC. לפי הדיווח, תושבי עזה מוזהרים לבל יתקרבו למוקדי חמאס, וכי פעולות צה"ל "אינן מופנות כלפי העזתים אלא כלפי חמאס והטרוריסטים בלבד".

פרשנים מדווחים כי השלב השלישי של המבצע עשוי לכלול כניסה של חיילי צה"ל אל עומק ערי הרצועה, תוך הגברת הסיכון לחיילים ולאזרחי עזה.

מוקדם יותר דווח כי חיל האוויר פיזר במהלך היום אלפי כרוזים ברחבי רצועת עזה, בהם מוזהרים תושביה מפני הסלמת הלחימה בימים הקרובים. בכרוזים נכתב בין היתר כי "בתקופה הקרובה ימשיך צה"ל לתקוף מנהרות, מצבורי אמל"ח ופעילי טרור בעוצמה הולכת וגוברת בכל רחבי הרצועה. למען שלומכם, הינכם נדרשים להימנע מלהימצא בסמיכות לגורמי טרור או למקומות בהם מאוחסן אמל"ח".

בכרוזים, החתומים על ידי מפקדת צה"ל, נטען כי הודות לכרוזים דומים שפוזרו לפני יומיים ברפיח, נמנעה פגיעה קשה באזרחים: "לפני יומיים הטיל צה"ל כרוזים ברפיח בהם הזהיר את התושבים והורה להם להתפנות מבתיהם למען ביטחונם. בזכות כך נמנעה פגיעה בתושבים שלא מעורבים בלחימה", נכתב בכרוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully