וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומר נהרג אחרי שהסתער על אנשי חמאס"

חבריו ובני משפחתו של סרן עומר רובינוביץ', שנהרג אתמול בצפון הרצועה, מספרים כי היה מסור מאוד למדינה ומת מות גיבורים

"אני יודע שיש בכל דור רק כמה טובים באמת, והם נקטפים בעודם צעירים. עומר החבר הטוב שלי היה אחד כזה", סיפר אמש (חמישי) בקול שבור מתן שמולביץ' מערד על חברו עומר רובינוביץ', בן כיתתו ומפקד צוות בחטיבת גולני שנהרג אתמול במהלך פעילות כוח צה"ל בצפון רצועת עזה. רובינוביץ', בן 23 במותו, יובא היום למנוחות בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בערד.

לדברי שמולביץ', עומר רובינוביץ' "היה חבר נהדר ואהוב על כולם. לקראת הגיוס לצה"ל הוא עשה כמעט כל גיבוש יחידתי אפשרי ובסוף הלך ליחידת אגוז". עומר גדל בערד, למד בתיכון בעיר יחד עם סגן חנן ברק ז"ל, שפיקד על צוות הטנק שבו היה גלעד שליט לפני חטיפתו בכרם שלום. באירוע שבו נחטף שליט, לפני כשנתיים וחצי, נהרג חנן ברק יחד עם סמ"ר פאבל סלוצקר.

לאחר שרובינוביץ' סיים את לימודיו בתיכון הוא פנה לשנת שירות כחניך השומר הצעיר והדריך חניכים במועצה האזורית אשכול במערב הנגב שסופגת כיום רקטות קסאם רבות. "עומר ממש חבר טוב שלי ואני יודעת שכל החניכים שלו אהבו אותו. היינו ביחד במשלחת של התנועה ותמיד שמחתי לפגוש בו", סיפרה ידידה שלו.

חבריו של רובינוביץ' סיפרו, כי הוא היה מסור למדינה וציינו כי מת מות גיבורים. הם הדגישו, כי הוא נהרג בהיתקלות עם מחבלים – היתקלות שבמהלכה חתר למגע והסתער על אנשי חמאס. זבולון רובינוביץ, סבא של עומר, סיפר שבהיותו טירון הוא אמר לנכדו ש"מי שנשבע לשרת את מדינת ישראל מול דגל המדינה חייב לציית לכל פקודה. אני יודע שכך הוא עשה. עוד אני יודע שהטירונים שלו אהבו אותו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully