וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני: "לא נקבל הסכם עם ארגון טרור"

שרת החוץ אמרה בפגישה עם שגרירים זרים כי "המאבק נגד הטרור לא יכול להסתיים בהסכמים עימו. ישראל מממשת את זכותה להגנה נגד מחבלים"

(צילום: רויטרס, עריכה: איילת שולמן)

שרת החוץ ציפי לבני אמרה היום (חמישי) בפגישה עם שגרירים זרים כי ישראל לא תקבל הסכם עם ארגוני טרור. "דבר אחד חייב להיות ברור לכולכם המאבק הזה הוא נגד הטרור והוא לא יכול להסתיים בהסכמים איתו. כדי שיהיה כאן שקט צריך לפגוע בו ולהכריע אותו ולא לעשות הסדרים איתו. לכן זה מאבק שיתקיים לאורך זמן. אל תצפו שנמצא את הדרך ליצור הסכם עם החמאס – זה לא יקרה. את ההסכמים אנחנו יכולים לעשות בינינו נגד הטרור. המלחמה הזו שאנחנו מנהלים היא חלק ממלחמה שהקהילה הבינ"ל מנהלת בכל העולם ואני מצפה מכם שלא לשים אותנו ואת החמאס באותה המשוואה".

לבני הוסיפה כי "ישראל פועלת כנגד התקפות הטרור עליה. המבצע הזה צריך להבהיר לחמאס את המסר שהמשוואה השתנתה – עד עכשיו תקפו אותנו ולא הגבנו, עכשיו הם מבינים שכשתוקפים אותנו אנחנו מגיבים ולא נקבל מצב שאזרחינו מותקפים. המשוואה השתנתה, את זה השגנו והחמאס יודע שזה המצב החדש".

לבני ציינה כי "ישראל מממשת את זכותה להגנה עצמית כנגד מחבלים שמבקשים לפגוע באזרחיה. אנחנו מקיימים אבחנה בין החמאס לאוכלוסיה אזרחית ומאמינים בצורך לאפשר סיוע הומניטרי לרצועה. כשאנחנו פותחים מסדרונות הומניטריים – החמאס יורה. אנחנו עושים מה שאנחנו עושים כי אנחנו מאמינים שזה נכון וכשאנחנו עושים את זה החמאס שוב מנצל את הרצון לסייע לאוכלוסיה הפלסטינית ומפעיל טרור מתוכה. ישראל מנסה בפעילות שלה להימנע מפגיעה באזרחים אך במלחמה כזו, לצערי יש מי שמשלם את המחיר על כך שהחמאס מתחבא מאחורי האוכלוסייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully