וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "זה קרב מר, אך בלתי נמנע"

שר הביטחון ביקר במפעל אסם בשדרות ותאר בפני העובדים את תחושותיו בנוגע לתקיפת צה"ל ברצועה. "אנחנו מתכוונים להשיג את המטרות"

שר הביטחון אהוד ברק, ביקר הבוקר (שלישי) במפעל אסם באזור התעשייה בשדרות. במהלך ביקורו אמר ברק לעובדים: "רציתי להיות אתכם זמן יותר ממושך, גם כדי לשמוע וגם כדי לדבר, אני מרגיש חובה להיות כאן, אך בגלל הנסיבות סלחו לי אם אקצר".

בנוגע להמשך התקיפה של צה"ל ברצועת עזה אמר ברק כי "אנחנו ביום ה-11 של מבצע 'עופרת יצוקה'. זה מבצע מורכב, ידענו שיהיה קשה מהרגע שהחלטנו על המבצע. אמש גם שילמנו מחיר כבד ואני שולח תנחומים למשפחות השכולות ואיחוליי החלמה לכל הפצועים. זה קרב מר, אך בלתי נמנע. מדינה חפצת חיים איננה יכולה להרשות לארגון טרור לשבש את אורח חייה ולמרר את חיי אזרחיה".

ברק הוסיף כי "יצאנו למבצע כדי להנחית מכה קשה לחמאס, יצאנו כדי לשנות את מציאות החיים הארץ, גם כאן במפעל הזה, כדי להביא שקט וביטחון לאזרחים ולפעול לבלימת ההברחות של אמצעי לחימה אל תוך רצועת עזה. הצבנו את המטרות האלה ואנחנו מתכוונים להשיג אותן".

לדברי ברק, צה"ל ביתר את רצועת עזה למספר חלקים: "אחרי שבוע של תקיפות אוויר עם סיוע יעיל של מודיעין של כוחות הביטחון. עברנו במוצאי שבת לפעולה קרקעית ואנחנו נמצאים בה מזה היום השלישי. צה"ל ביתר את רצועת עזה ומכתר את העיר עזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully