וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורון: "כל ניסיון להורדת חמאס לא יצלח"

יו"ר התנועה החדשה-מרצ התארח בוואלה! LIVE והסביר את תמיכתו במבצע בעזה. "חשוב לשאול לאן אנו רוצים להגיע"

מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: מערכת וואלה!)

"חמאס עשה הכל ולא רק דיבר בשביל להפר את הפסקת האש, הוא לא נענה לשום פניה לחזור למשטר של הפסקת אש ולישראל היתה הזכות להגן על אזרחיה כולל בשימוש בכוח", כך אמר היום (שני) יו"ר התנועה החדשה-מרצ ח"כ חיים אורון בראיון לוואלה! LIVE.

בתחילת המבצע הביעה מרצ תמיכה במתקפה הישראלית בעזה, אולם אחר כך נשמעו במפלגה קולות הסתייגות. ח"כ אורון הסביר כי הוא תומך במבצע, אך יש לדבריו חשיבות בדרך שבה נעשים הדברים: "מאותו הרגע שהמבצע החל, מתחילה השאלה על המטרה, כמה זמן המבצע נמשך, תכלית המבצע ועד לאן רוצים להגיע".

בנוגע לאכזבה שהביעו תומכי מרצ מהתמיכה של מפלגת שמאל במבצע צבאי, אמר ח"כ אורון כי "מפלגת שמאל אמרה כן להרבה מבצעים צבאיים בעבר ואמרה לא להרבה מבצעים צבאיים אחרים. דווקא אנשים מהימין אומרים לנו 'אנחנו מצפים מכם להגיד לא'. אנחנו אמרנו כן לזכותה של מדינת ישראל להגנה עצמית. אחר כך מתחילה השאלה איך ממשיכים את הזכות הזאת".

ח"כ אורון הוסיף כי "ארבע שעות אחרי תחילת המבצע, אמרתי שהיעד היחידי של המבצע הזה הוא ניסיון להגיע להפסקת אש ובעקבותיו להגיע להסכם רגיעה חדש שייתן רגיעה ממושכת לתושבי הדרום. כל רעיון אחר שמטרתו להעיף את חמאס לא יצלח והוא לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully