וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר: "כל יעדי המבצע הושגו במלואם"

לאחר ששר הביטחון ברק הודיע הבוקר כי טרם הושגו יעדי המבצע, מיהר שר התשתיות להכריז כי "חמאס התרסק טוטלית"

גדעון צנטנר

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

שר התשתיות בנימין בן אליעזר אמר היום (שני) כי בשבוע הראשון ללחימה הושגו כל היעדים שנקבעו עד עתה. "כל היעדים האסטרטגים הושגו במלואם. אנחנו רואים התרסקות טוטלית של יעדי החמאס - הממשלתיים, מצבורי הנשק, הלוחמים ובנוסף נהרסו גם 41 מנהרות". מוקדם יותר שר הביטחון אהוד ברק דווקא אמר כי טרם הושגו מטרות הבצע בעזה. "עדיין לא השגנו את כל היעדים שהצבנו, ולכן הפעולה תימשך, כשבמקביל מתנהלים מגעים בינלאומיים", אמר ברק בפתיחת ועדת חוץ וביטחון בכנסת.

"המבצע הקרקעי, שנעשה עד עתה בצורה מושלמת נמצא עתה לקראת סוף ההשתלטות על השטחים השולטים על העיר עזה. אנחנו נמשיך בתנופה שהתחלנו בה". השר אמר את הדברים, בסיור שערך היום במערב הנגב, במהלכו הגיע גם למועצה האזורית אשכול, שספגה בשעות ובימים האחרונים מספר גבוה של רקטות.

בתשובה לשאלה בדבר המשך ירי הרקטות למרות נוכחות צה"ל ברצועת עזה, אמר בן אליעזר כי "אף אחד לא חשב, שהפלסטינים יוותרו על המשך הירי לכיוון ישראל גם בעת שהות הצבא שם, ארסנל הנשק שישנו שם, לא השאיר מקום למחשבה, שזה ייגמר בשניה אחת. את הנשק הזה אגרו במשך שנים. אני מקווה שגם הכמות הזאת, תרד למינימום".

בהתייחסו לעניין החייל השבוי גלעד שליט אמר בן אליעזר, כי הנושא לא יורד מסדר היום גם בתקופה זו, אך צריך לדבר על כך כמה שפחות ולעשות כמה שיותר: "המבצע הזה לא השכיח את גלעד שליט". בן אליעזר הוסיף כי "אסור לעזוב את הרצועה בלי להבטיח, את הפסקת הברחות הנשק לרצועה, הירי לעבר ישראל, התחמשות ארגוני החבלה וריסוקו של ארגון חמאס, כל זאת יעשה בגיבוי בין-לאומי. אנחנו לא מדברים עם חמאס כי הוא לא שותף להסכם, זהו ארגון טרור המבקש כל העת לחסל את ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully